Firmele lui Dorinel Umbrărescu și Compania de Autostrăzi semnează, astăzi, la sediul Ministerului Transporturilor, contractele pentru execuția tronsoanelor de mijloc ale Autostrăzii A7, dintre Buzău-Focșani, informează hotnews.ro.
Asocierea română a fost declarată câștigătoare la început de decembrie, după ce inițial mai fusese desemnată și în luna septembrie, dar după contestații ofertele au trebuit reevaluate.
- Pentru Tronsonul 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat (30,8km) contractul este de 1.317.073.556,06 Lei fără T.V.A.
Pentru Tronsonul 2 sunt proiectate 12 poduri dintre care, Podul peste Râmnicul Sărat și DN22 este de o complexitate tehnică ridicată, având lungimea de 791 m.
- Pentru Tronsonul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni (36,1km) contractul este de 1.469.390.182,97 Lei fără T.V.A.
Pentru Tronson 3 sunt proiectate 18 poduri și un pasaj, din care Podul peste DJ 205R și pârâul Ramna este de o complexitate tehnică ridicată, având lungimea de 380 m.
Durata de execuție a contractelor este de 26 de luni, iar perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.
În prezent, Umbrărescu are contracte semnate pe Loturile 4 și 1 din A7 Buzău – Focșani, în total circa 16 km, iar acum va semna și pe loturile 2 și 3 din mijloc (circa 66 km). În plus, a semnat deja contractele de execuție pentru toate cele trei loturi de pe Focșani – Bacău (96 km).
În urmă cu două săptămâni, Umbrărescu a fost desemnat constructor la toate cele trei loturi ale autostrăzii Bacău – Pașcani (77,4 km, însă pe toate trei rezultatul a fost contestat).
Astfel, în prezent constructorul băcăuan deja are practic contractați circa 179 km din A7 și pe o bună parte din ei a început deja să lucreze efectiv în teren.
Dacă ar reuși să câștige toate tronsoanele licitate acum pe A7, Umbrărescu ar ajunge practic să lucreze pe un front neîntrerupt de peste 250 de kilometri de autostradă, toți în Moldova.
Lasă un răspuns