Compania maghiară Wizz Air a fost desemnată cea mai proastă companie aeriană pe distanțe scurte, relatează, într-un sondaj efectuat de organizația britanică „Which?”.
Mai puțin de jumătate dintre clienți s-au declarat mulțumiți de companie, scrie theguardian.com, citat de G4Media. Pasagerii intervievați în sondajul „Which?” au acordat companiei o stea din cinci pentru experiența de îmbarcare, mediul din cabină și confortul scaunelor.
Nu au fost acordate mai mult de două stele în niciuna dintre celelalte categorii, inclusiv raportul calitate-preț și curățenia.
Wizz Air operează zboruri din România către majoritatea zonelor locuite de românii din Diaspora. Compania este, din păcate, singura care mai operează zboruri de pe Aeroportul din Bacău.
Punctajul general al companiei aeriene, de 48%, a plasat-o pe ultimul loc în clasament, sub Ryanair (52%), Eurowings (53%) și British Airways (56%).
Publicația a intervievat 8.046 de adulți din Marea Britanie în octombrie 2022 cu privire la experiențele lor de zbor din ultimii doi ani.
Lasă un răspuns