Compania UMB, controlată de familia Umbrărescu, implicată în numeroase proiecte de construcție de autostrăzi în România, dispune la acest moment de 5.400-5.500 de angajați, peste 80% din personalul plecat anterior în străinătate revenind acum în țară și reangajându-se la companie, spune secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu, citat de profit.ro.
„Are capacitate de a derula lucrările. Creșterea exponențială pe care a avut-o nu a fost una care să pună în pericol societatea. Merg foarte des pe șantiere și cred că poate să managerieze și să închidă toate proiectele, fiind și în diferite faze de execuție. Nu e ușor, avem mulți kilometri de forat, dar a mai și comandat utilaje, mașini. Se va încadra, unele sectoare ar putea fi gata chiar mai devreme „, spune la Digi 24 secretarul de stat.
UMB are parafate contractele pe toate cele 7 bucăți din A7 Buzău-Bacău: 178,34 kilometri cu 10,75 miliarde lei fără TVA și termene de execuție 20 luni (capetele de la Buzău și Focșani), 26 (sectoarele din centru pe Buzău-Focșani) și respectiv 30 luni pe Focșani-Bacău
Acum, lor li se adaugă restul de 3 tronsoane pe Bacău-Pașcani: 77,39 kilometri pentru, probabil, ~80% din valoarea estimată de CNAIR, adică aproape 4,7 miliarde lei fără TVA. Termen: de asemenea 30 luni.
UMB își trece în cont toți cei 255,735 kilometri pe A7 între Buzău și Pașcani, 10 loturi. În total, cu proiectele mai „vechi”, cel mai puternic antreprenor general pe infrastructura rutieră din România adună 409 kilometri de autostradă și drum expres.
Cu excepția ciotului A1 Margina-Holdea de 13 km (11 luni proiectare plus 34 de lucrări), UMB trebuie să livreze tot portofoliul de aproape 400 kilometri în următoarele 11-34 de luni, luând în considerare pașii birocratici rămași de efectuat.
Lasă un răspuns