Pasionații de infrastructură au postat imagini noi de pe loturile 2 și 3 din Autostrada A7 Moldova, tronsonul Buzău – Focșani. Cel mai mult le-a atras atenția un utilaj folosit de UMB pentru spargerea betonului.
„Super tare mașinăria aia de spart betonul”, scrie un utilizator pe forumul PeUndeMerg.ro, al Asociației Pro Infrastructură (API).
Asta după ce alt utilizator precizează că între minutele 07:00 – 08:45 din filmarea cu lotul 3 (video jos) se observă o adevărată lecție despre cum trebuie sparte capetele piloților forați, „rapid și elegant”.
Potrivit lui, de această lecție ar putea beneficia în special un constructor italian ce lucrează pe Autostrada Sibiu – Pitești (A1).
Luna trecută, UMB a așternut primii kilometri de asfalt de pe A7 finanțată prin PNRR pe Autostrada Buzău – Focșani, lângă Râmnicu Sărat.
Prezent pe șantier cu acea ocazie, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat că are convingerea că termenele asumate vor fi devansate, dat fiind ritmul alert de lucru.
În prezent, din cele 13 loturi ale Autostrăzii Ploiești – Pașcani (finanțată prin PNRR), 12 au contracte semnate. Pentru lotul 3 din Autostrada Ploiești – Buzău, situația este încă incertă.
Tot grupul UMB a construit și primii kilometri din Autostrada A7, parte a Centurii Bacău, dați în exploatare în decembrie 2020.
Popovici Costel Ciprian a zis
Cred că ăștia lucrează doar când sunt filmați ! Părere personală .
Ciprian a zis
Eu lucrez pe excavator in uk piesa aceasta e folosită la toate Șantierele unde sunt piloni ușurează munca manuala . Bravo tine pasul cu tehnologia👏👏👏👏👏
Andrei Arnautu a zis
Eu nu inteleg de ce se ajunge in situatia de a fi spart betonul. De ce se toarna beton Mai sus decat nivelul proiectat Al placii???
Dan Bulgaru a zis
Un răaspuns scurt: 1. Pentru a elimina partea din pilon cu beton ”contaminat” cu resturi de sol. 2. Se scoate la vedere structura de metal ce va face priză cu urmatoarea piesă de beton turnată deasupra.
Acele capete sunt anumit lăsate mai lungi. Așa este tehnologia.
Nu sunt de meserie dar am citit aceste explicații pe forumul ”Pe unde merg” secțiunea ”Autostrăzi”, la care face referire și articolul. Am aflat multe chestii tehnice de acolo, sunt mulți oameni de meserie, ingineri constructori, unii chiar din firmele implicate, alții din structurile tehnice centrale…este o comunitate de prima mână pe forum, cu informații reale și corecte…recomand cu căldură.
Romeo a zis
Stile cineva daca fac angajari