Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, consideră că lucrurile pe Autostrada Moldovei A7 merg bine și este mulțumit, potrivit unei declarații pe care a făcut-o în cadrul emisiunii „În fața ta” de la Digi24. De asemenea, el precizat că, din 13 contracte, pe tronsonul Ploieşti-Paşcani, 11 aparţin unor companii din România, firmele lui Umbrărescu având cele mai multe contracte.
„Lucrurile au mers într-o viteză de care mă consider mulţumit. Există un singur contract – şi zilele acestea este termen în instanţă pe A7 – şi din cele 13 contracte, odată cu terminarea acestuia de care aminteam, se vor închide toate. Din 13 contracte de la Ploieşti la Paşcani, 11 sunt contracte cu companii româneşti. Dacă vorbim de această companie românească (n.r. Spedition UMB), are în gestiune undeva la 450 de kilometri de autostradă şi drum expres, astăzi. Nu cred că există în Europa astăzi o companie care să aibă atât de lucru. E o provocare, până acum şi-au ţinut toate graficele, ne-au învăţat să dea mai repede în circulaţie decât termenele. Ne-am obişnuit cu asta”, a declarat Sorin Grindeanu.
CITEȘTE ȘI: UMB semnează astăzi contractele pentru încă 2 loturi din A7 Buzău – Focșani. Umbrărescu va lucra pe 250 de km din Autostrada Moldovei
Întrebat de ce lucrurile merg mai greu pe lotul Ploieşti-Buzău, Grindeanu a explicat că sunt companii care nu înţeleg că trebuie să respecte termene. „Din păcate, mai sunt şi companii care nu sunt venite acum, în ultimii ani, care au venit de la început în România. Sunt frme străine care se ţin foarte bine de termene, ca să nu fiu greşit înţeles. S-a dat în decembrie Sibiu-Boiţa, trebuia să se dea în circulaţie în această perioadă. PORR a lucrat acolo, o companie austriacă. Nu e un caz singular această companie. Sunt companii străine sau româneşti care înţeleg, cum sunt companii străine sau româneşti care nu înţeleg”, a spus Grindeanu în cadrul emisiunii.
sursa: digi24.ro
Ionel a zis
Normal ca e de lucru dacă 30 ani doar s-a furat în tara asta. Acum UMB trebuie sa asfalteze în câțiva ani cât alții în 30 ani. Olanda are 3000 km autostrada cu suprafața de 42000km2 iar România cu 250000km2 nu are nici 1000.
Avem 60 mii morți în accidente în ultimii 30 ani 90% din vina celor ce doar fura și nu fac drumuri sigure.
GEORGE [email protected] a zis
Bună, ai perfecta dreptate, dar poți face un lucru simplu,ai grija ce votezi.
Bla a zis
Foarte bine punctat , cine trage la raspundere statul roman pentru mortii din cauze rutiere / lipsa infrastructura ?!!!
Franculescu a zis
VORBESTE GRINDEANU DESPRE UMBRARESCU ASA CUM VORBEA BASESCU (PETROV )DESPRE CASUNEANU ,PARCA MIROASE URÎT, ADICA PUTE CEVA NU VI SE PARE ?
Constantin a zis
Dar despre nerespectarea vitezei,a depășirilor haotice pe linia continuă,despre nesemnalizate ce spui?Toate duc la?
Valică a zis
Doar bla bla!!!
Negreanu Tudorel a zis
Nu ai inteles nimic grindene, pentru ca esti redus… mental… Umbrarescu nu vrea sa vanda ca nu mai are de lucru… s-a saturat de prostia si golaniile voastre si probabil se simte prost sa aiba relatii cu scursura de pe canalizare… cum esti tu si ceilalti „iubiti” conducatori… golanilor!
Costel Tamisi a zis
Bravo Bine punctat
Cocosila a zis
Parca era vorba ca ii cumpars Bechtel firmele(sau le ia degeaba).
Diomede a zis
Da, întotdeauna „votul contează”, in ultimii 30 dr ani, românii au votat prost, oameni care-și spun politici dar care sunt de fapt niște nulități, mincinoși si corupți. Inutili un totalitate pentru interesele României si românilor.
Sorin a zis
Intradevar, companiile mari de autostrazi apar unde nu sunt autostrazi, in vest este nevoie mai mult de intretinere
John a zis
Noroc ca ati dat de un om care tace si face, ca altfel voi, politicienii, erati in stare sa faceti autostrazi inca 30 de ani cu bechtel, cu turci si italieni.
Prin tribunale, evident, doar pe acolo!
Dorel a zis
Wăi autoritați românești l-ați desființat și pe Umbrarescu!!!!
Cît de ….eșuați puteți fi !
Țara asta chiar nu ar trebui sa existe! Numai așa veți dispărea din fruntea ei !
Romi a zis
Daca tara asta nu exista nici tu nu existai “ bai Dorele “ ! Din păcate sunt câțiva “deștepți ca tine” , dar e o soluție , du-te in alta țara, toți au nevoie de câte-un Dorel !
Mc Somi a zis
Si in acelasi timp sa fim ultimii la realizari in toate domeniile.
De 30 de ani de ce nu au avut de munca ?
Andrei Lazarescu a zis
Intamplator urmaresc lucrarile UMB ca si sofer ce tranziteaza zilnic un sector de drum in lucru al A0. Indiferent de conditiile meteo exista minim 30 de muncitori la un pod peste dj100 zi de zi lucratoare. Si acei oameni muncesc si avanseaza cu lucrari de buna calitate zi de zi.
Rog habarnistii netului sa taca si sa respecte munca de calitate prestata de catre angajatii UMB in interesul unei intregi comunitati de oameni ce locuiesc in Ilfov si Bucuresti.
Sunt inginer constructor cu 20 ani vechime si pot aprecia calitatea sau noncalitatea unor lucrari de constructii. UMB lucreaza corect, repede si bine domnilor internauti
Desi v-ati pierdut speranta ca vor fi lucruri bune in Romania, ei bine timpul va demonstra ca UMB a lucrat durabil
Costi a zis
E85 la făcut UMB și la ora actuală este ok.
Nicolaie a zis
Este bine sa comentam atunci când avem cunoștință de cauză
. Tot respectul pentru ce ai scris.
Forumistă l'Ambre a zis
Ești o lichea, Grindene! PMR/PCR/FSN a distrus România, începând cu 1946. Armata Roșie e și astăzi printre noi.
Nicolaie a zis
Câți ani ai, și ce ai băut de scrii așa ceva?
Bîrlescu Cristinel a zis
Da !!!!!! și se face si de cea mai proasta lucrare nu din Europa ci din lume că nu se da bine in folosință și după aea trebuie sa cirpeasca
Bujor a zis
La lauda mare sa mergi cu sacul plin
Decebal a zis
Bravo d-lui Umbrărescu ! Nu era nevoie de ‘ sataniștii’ Bechtel și celelalte firme ‘căpușă ‘ se poate face treabă cu romîni fără ca să luați comisioane