Asociația Pro Infrastructură a făcut câteva previziuni rutiere pentru anul 2024, în care au inclus atât proiecte care ar trebui finalizate, cât și cele care vor începe în noul an. În ceea ce privește Autostrada Moldovei, „din cele 4 tronsoane ale A7 scadente în 2024, doar celebra cocoașă de la Focșani e sigură. UMB are deadline în august, noi sperăm să fie gata în octombrie”, spun cei de la Asociația Pro Infrastructură.
Potrivit celor de la Asociația Pro Infrastructură, firmele lui Umbrărescu sunt la 27% pe Mândrești-Focșani Nord (cocoașa) și la 25% pe Buzău-Vadu Pașii, unde tot în august trebuie să termine. „Ciotul de la Buzău este muzeu fără continuarea spre Ploiești sau spre Focșani, iar podul peste Râul Buzău este practic imposibil de finalizat în 2024 fără un efort titanic”, au mai precizat ei.
Tot în ceea ce îl privește pe Umbrărescu, Asociația Pro Infrastructură a mai spus că: „Trebuie să se decidă unde să se concentreze ca să poată inaugura obiective din A7, DEx12 și DEx6 (…) Oricum ar fi, greu de crezut că UMB ar putea deschide mai mult de 25 din cei aproape 67 kilometri dintre Vadu Pașii (Buzău Nord) și Mândrești (Focșani Sud) (…) În funcție de ce se va decide pe A7, se poate rezolva și ecuația pe DEx12 Colonești-A1, unde UMB a ajuns la 42% și poate finaliza la sfârșitul anului măcar parțial până la Albota DACĂ se concentrează aici în dauna altor șantiere.”
În legătură cu lotul Ploiești-Mizil din Autostrada Moldovei A7, unde lucrează Pizzarotti, Asociația Pro Infrastructură crede că sunt șanse foarte slabe să se finalizeze în 2024: „contractul celor de la Pizzarotti cere luna septembrie, însă abia au atins 40% și va fi extrem de dificil să pună în teren ~55% în 12 luni. Dacă vor reuși în decembrie, va fi o mare performanță pentru ei.”
Cât despre lotul A7 Mizil-Buzău: „Șanse pur teoretice. Lângă, pe A7 Mizil-Buzău, Coni și Trace au deadline în octombrie dar abia au trecut de 35%. Poate românii ar putea face o surpriză să termine ceva cu o descărcare provizorie fiindcă bulgarii sunt foarte întârziați. Nici unii nici alții nu au putere de accelerare, iar CNAIR doarme-n păpușoi. Greu ne imaginăm că s-ar putea inaugura aici un singur kilometru”, au mai spus reprezentanții de la Asociația Pro Infrastructură.
Gigi a zis
Câți bani ați luat pentru a denigra firma UMB?să vă fie rușine!
RALU a zis
DE CE PRESA PREIA O AGENTIE SAU ONG CE ESTE, ACEASTĂ INFRASTRUCTURA!??!! NISTE LENEŞI CARE NU FAC NIMIC PLUS SOCIETĂŢII, IN AFARĂ DE A ÎMI SPUNE MIE CĂ NU ESTE GATA UN DRUM!??!! VĂD ŞI EU NU TREBUIE SĂ IMI SPUNEA EI!!
andrei a zis
ca orice ong hastagist, behaie la comanda ce trebuie cand trebuie impotriva cui trebuie… am mai avut onguri care au manat prostii la mitinguri…au disparut ca nu au mai primit bani si/sau nu au mai primit ordin sa behaie, prostii au ramas. trebuie sa le acorde si lor cineva atentie, ca poate se desteapta si nu e bine. cine dracu mai iese ca turma la hastag miting cand se da semnalul ? mai e cate un ong care ii tine il tensiune :))))))))
Andrei Dulgheru a zis
Cum vă permiteți voi, “neica nimeni”, nerecomandați de ceva făcut de voi, să vă pronunțați în raport cu ceea ce au făcut firmele lui Umbrarescu? Dați exemple din trecut când voi ați susținut ca aceștia nu vor face ce au contractat și ați avut dreptate. Nu, e invers. Voi ați zis ca nu vor face iar ei au devansat totdeauna termenele. Așa va fi și acum, pt. ca “UMBRARESCU” este deja un brand, care nu înseamnă doar un nume ci competență, responsabilitate, forță și tot ce înseamnă definiția unui brand. Deși nu am nici un merit în ceea ce reprezintă brandul UMBRARESCU, mă simt mândru de ceea ce este. Și încă ceva. Plimbați-vă pe șoselele construite de aceste firme și găsiți probleme, cusurgiilor.
John a zis
Băi panaramelor CINE. Vă plătește să Mâncați Rahat aiurea?!