Un băcăuan reclamă faptul că a luat țeapă de la eMag, iar acum nu îi mai răspunde nimeni la sesizări. Acesta susține că a rămas și fără produsul comandat și fără banii plătiți, urmând să facă sesizare la Poliție pentru că reprezentanții retailerului nu vor să îi răspundă la sesizări.
Mihai a comandat un produs de la eMag, fiind înștiințat că trebuie să meargă la Easybox pe 9 ianuarie pentru a-l ridica. După ce a achitat contravaloarea produsului, iar cutia de la easybox s-a deschis, a observat că nu se află niciun colet înăuntru.
„Am sunat la Sameday, firma care se ocupă de easybox și mi-au transmis că vor verifica și vor trimite coletul prin curier, cerându-mi adresa. După aceea nu am mai auzit nimic de la ei. I-am mai sunat după 3 zile și mi-au zis că fac verificări”, a povestit păgubitul.
Între timp, Mihai a încercat să ia legătura cu eMag, pentru a-și recupera banii, însă fără succes. „Au scos posibilitatea de a-i suna sau trimite email. Există un chat online, însă situația mea nu există în meniuri. Am luat legătura pe messenger, unde înainte îți răspundeau operatorii însă nici aici nu am primit un răspuns de 6 zile. Voi face plângere la Poliție, nu am altă alternativă”, ne-a mai transmis clientul țepuit.
Clienți nemulțumiți de lipsa posibilității de a contacta eMag
Problema lipsei de comunicare a eMag-ului este reclamată de foarte mulți clienți chiar pe pagina de Facebook a retailerului. Iată câteva dintre comentariile clienților nemulțumiți:
EMAG îmi bag picioarele în chat-ul vostru. Nu îmi poate rezolva problema, nu există opțiune. De ce ați eliminat faciltatea de contact telefonic?
Nu înțeleg pt ce ați pus chatul ăla nesimțit ? Nu exista nici o cale in meniu pt a discuta cu un agent emag. Aștept de o luna banii pt o comanda anulată de furnizor. Nu reușesc să dau de nimeni. Cu tot respectul, sunteți nesimțiți.
Imi raspunde si mie cineva.la mesajul din chat?am facut o comanda si mi-a fost anulata fara motiv
V am trimis un mesaj!! Poate raspunde cineva? Astept banii pe un retur de 45 de zile! Sunteti niste mizerii!
Anon a zis
Ca6utati pe net chargeback la banca voastră, o să-mi mulțumiți (probabil) cândva ..
intreb si eu a zis
… de ce nu a platit ramburs?
ona a zis
Cap sec
.
Daca plătea ramburs tot aceiași situație era. Prima dată plătești apoi se deschide ăla gol. Ce rezolvai daca plăteai ramburs?
Bagneanu Augustin a zis
El se referă la plata ramburs direct curierului. Și eu folosesc soluția asta chiar dacă au făcut-o să fie mai scumpă
Mama Omida a zis
pentru ca a ales omul livrare la Easybox. Cum PLM faci ramburs??? Intreb si eu.
Attlia a zis
Din pacate, si eu am constatat acelasi lucru. Sunt client de 15 ani al acestei firme, am cheltuit multe mii de euro pe produse cumparate de la emag, s-a intamplat sa am probleme cu plata si am fost ajutat de catre operatori umani, intotdeauna am fost multumit de serviciile lor, ba chiar i-am preferat in mod clar fata de competitie. Din pacate, in ianuarie am constatat doua schimbari majore – prima, termenul de livrare, care s-a marit enorm, iar a doua, aparitia ANEI, o muiere nebuna, care nu exista decat in mintea programatorilor si a managerilor de la emag. Adica este balbaita, habar nu are ce ii spune clientul, o ia razna samd. Dupa ce o comanda pe care o facusem si o platisem nu venise nici dupa o saptamana (depasind termenul de livrare), am incercat sa aflu ce se intampla. Ana (asa il cheama pe robot) nu s-a priceput sa ma dumireasca, tot o dadea cu chestii generale, nu vroia sa ma asculte. am cautat pe situl emag un numar de telefon, un contact, o adresa de email unde sa cer lamuriri vizavi de produsul comandat (pe situl SAMEDAY zicea ca nici macar nu a plecat produsul repectiv, care venea din Polonia…), ei bine, nu am gasit nicio varianta de comunicare cu ditamai concernul. Asa ca m-am dus la Mall, unde au ei magazin, si acolo am putut rezolva problema, adica ama anulta comada, scarbit. Am aflat ca pentru… eficientizarea costurilor (!!!!!!!!!!!!!!!), compania a decis sa elimine operatorii umani si sa o lase pe ANA sa rezolve problemele. Care Ana e prosta de bubuie. Eu le-am spus ca or sa piarda mai multi clienti si bani decat or sa castige dand afara niste oameni care primeau salariu si rezolvau problemele clientilor. Asa se intampla cand la conducerea unei firme ajung useristi wokisti, tambalagii, trotinetisti, cardmangii care strica ceva ce mergea ca si uns. Sefii de la emag care au decis sa o inventeze pe ANA sunt unicii vinovati pentru daunele de imagine si financiare pe care le are deja aceasta firma. Pacat, prostia costa ! Felicitari ZDBC pentru ca a sesizat o problema cu care se confrunta multi bacauani care in mod sigur, nu vor sa stea de vorba cu ANA, ci cu un OM.
ana a zis
hastagii astia au stricat ei ditamai emagul, atunci ce sa ne mai miram de primaria bacau :))))))
Mihai a zis
Am patit aceiasi problema , produsul platit a intarziat cu mult peste limita rezonabila , am incercat sa gasesc o modalitate de contact a emag dar n-am reusit. In final am scris pe pagina de facebook a lor , spuna ndu-le ca voi depunde plangere penala la politie. De fapt chiar asta intentionam sa fac si cred ca in cazul emag singura modalitate de a contacta emag este prin intermediul politiei. Nu are rost sa ne agitam pentru a contacta emag, cel mai simplu daca nu primesti produsul depui plangere la politie pentru inselaciune. Emag va siferi [pierderi majore daca va continua cu bataia de joc fata de clienti .
Bagneanu Augustin a zis
Ana este inteligență artificială și învață din toate dumele pe care le dă până ajunge să fie perfectă . Așa e la început, proastă rău însă cu fiecare eroare, cuvânt aiurea, soluție greșită propusă repară altgoritmii și evoluează. De aceea au lăsat-o așa proastă, să învețe singură
EU a zis
Nu platiti niciodata anticipat,ci numai dupa verificarea comenzii!Optati pt plata ramburs si livrarea prin curier,chiar daca mai platiti ceva in plus!Va spun in calitate de client EMAG din 2017!
34/32 a zis
Toate dulapurile astea de la Sameday sunt dotate cu camere video, deci se poate verifica ce si cum, atat la depunerea coletului, cat si la ridicarea lui. Deci daca omul a luat un colet de acolo, se vede pe film. Reclamantul se poate duce la magazinul EMAG din Mall, acolo are cu cine vorbi si reclama. Dar principial, are dreptate, EMAG a facut o mare prostie renuntand la serviciul clienti.
Me a zis
Cazul este simplu (din experienta de a rezolva astfel de situatii): curierul nu are mai mult de cateva saptamani in activitate, tinerel, prostut, fara sa cunoasca consecintele unui astfel de act-penal, amagit de alti „caini” batrani care cica stiu ei cum se face, s-a gandit sa nu puna coletul in box, caci destinatarul nu prea va avea dovezi asupra a ceea ce va seziza, el va lua produsul-posibil il va amaneta si destinatarul ramane pagubit. Dar, destinatarului ii sugerez: sesizare scrisa la firma de curierat+eMAG+ANPC+Politie. Sa nu fie surprins daca va afla de la Politie ca nu este singurul in aceasta postura.
Cazuc V a zis
Am făcut comandă la e-mag o cameră auto dvr. Am primit un alt tip de cameră auto. Am încercat sal trimit un review pe e-mag în care să atrag atenția că acel produs este diferit de cel comandat. De la e-mag am primit că review-ul nu îndeplinește condițiile de postare, deși nu am scris decât că produsul nu este similar cu cel comandat. În consecință, nu mai fac comenzi la e-mag!
Silviu a zis
Exista mereu posibilitatea de a contacta o persoana pe chat dar daca nu cauti, nu gasesti,…o stire absolut banala, crezi ca se bucura ei pentru telefonul tau cumparat in rate?