Publicația britanică Which?, celebră pentru cercetările sale, a stabilit care sunt cele mai slabe companii în ceea ce privește satisfacția clienților. Cercetarea a fost realizată anul trecut, când mii de clienți britanici au fost rugați sã dea note pentru servicile oferite de companiile aeriene.
Cercetarea a vizat peste 10.000 de zboruri. Clienților li s-a cerut să acorde note privind serviciul clienți, confortul scaunelor, curățenie, numărul de zboruri anulate și multe alte criterii. Compania Wizz Air, prezentă și pe Aeroportul Bacău, a primit cel mai slab scor, de doar 44%. La majoritatea capitolelor, Wizz Air a primit cele mai mici note, în special pentru serviciul clienți, procentul de zboruri anulate în ultimul moment și confortul scaunelor.
Wizz Air contestă rezultatul
Wizz Air a contestat rezultatele, susținând că prea puțini pasageri au fost intervievați. „Nu considerăm că constatările acestui raport sunt reprezentative sau metodologia folosită ca fiind transparentă. Doar 124 de pasageri Wizz Air au fost chestionați, în timp ce Which? a vorbit cu câteva mii de persoane care zburaseră cu unii dintre concurenții nostri”, a declarat Marion Geoffroy, directorul general în Marea Britanie al Wizz Air, pentru Sky News.
Cele mai slabe rezultate în clasamentul zborurilor pe distanțe lungi au obținut Lufthansa, Air Canada, American Airlines și British Airways. Wizz Air (44%) s-a clasat pe ultimul loc pentru zborurile pe distanțe scurte pentru al doilea an consecutiv, compania find urmată de Ryanair, Iberia și Vueling.
Oana a zis
Pe aeroportul din Bc oricum sunt numai îngâmfați și aroganți de la paznic până la zmeii care stau prin birouri și se văd mari șefi!
apolitic a zis
Inca o institutie politizata care a esuat lamentabil…multumim CJ si PSD pentru inca o realizare
Veteranul a zis
Sa vedem pe unde mai scot acum usereii camasa, asa va trebuie cand votati hashtagi.
Ovidiu a zis
Mai știe cineva ce face Oana Chelaru ex directoarea aeroportului ? Cam umbră pentru ea
Five Cents a zis
Am zburat in ultimii ani cu Lufthansa, Air Canada, American Airlines, British Airways, Vueling, Ryanair si alte vreo cateva, la care se adauga, normal, Wizz. Cu fiecare cel putin cateva zboruri. Pe ansamblu, cel mai rau este cu British. Nici Lufthansa nu mai e ce era acum 20 de ani. Wizz este low cost, chestia cu ei e ca la nivel de confort nu au nicio treaba, iar in timpul plandemiei, imi pare rau dar madamele insotitoare de zbor se comportau foarte agresiv. De aia si evit Wizz, nu merita banii.
Relu a zis
Se cunoaste cu adevarat faptul ca omul sfinteste locul. In sfarsit aeroportul acesta are trafic supraaglomerat, multe curse si dese. Domn director mai pune si curse de autocar, mai ales pentru calatorii fideli precum dl. 5bani.
Ma gandesc, n-ar trebui si la nou terminalul 5 ? Am devansa cu asta insasi Bucurestiul si Capitala Regionala !!