Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat astăzi că săptămâna viitoare va fi anunţat câştigătorul primului lot al autostrăzii A7 dintre Paşcani şi Suceava. El a anunțat și stadiul celorlalte loturi, pe care lucrează în principal firmele constructorului băcăuan Dorinel Umbrărescu.
Potrivit lui Sorin Grindeanu, pentru cel de-al doilea lot al autostrăzii Paşcani – Suceava constructorul va fi desemnat până la sfârşitul lunii martie. De asemenea, el a dat asigurări că, până la sfârşitul anului, se va circula pe A7 între Bacău şi Bucureşti.
„Până la sfârşitul acestui an vom reuşi să mergem de lângă Bacău până la Bucureşti doar pe autostradă şi vom reuşi să mergem la sfârşitul anului viitor de la Paşcani până la Bucureşti doar pe autostradă”, a afirmat Grindeanu.
Autostrada A7 face legătura între Ploiești și Siret. Pe traseul acesteia sunt deschise complet sau parțial deja trei segmente, centura Bacău, Ploiești – Buzău și Buzău – Focșani. Sunt în execuție Focșani – Bacău și Bacău – Pașcani, în timp ce Pașcani – Suceava se află în licitație, iar Suceava – Siret este doar în planificare.
Drumul cu 4 benzi,este autostrada???
Ia vezi: poti sa google-esti sa vezi care-s cerintele pentru o autostrada? Sau doar te bagi in seama?
Lotul 3, Bacău-Răcăciuni, are 0 șanse de a fi finalizat anul aceasta.
Lucrarile de drumuri si strazi nu sunt durabile – exceptie lucrarile realizate de Umbrarescu- in primul rand din cauza politicienilor ministri MT, directori CNAIR, DJDP, DRDP, presedinti CJ, primari care au pretentii mari de la constructori. Pentru a economisi multi bani se amesteca piatra concasata de cariera de munte cu pietris de rau la 1/2 din pret, se toarna straturi mai subtiri decat in proiecte. Piedone era exigent ca din portii de la fast food lipseau 80 de g dar la drumuri lipsesc zeci si sute de tone de materiale care se incaseaza dar nu se astern pe drumurile reabilitate.