Probabil singurul lucru pozitiv in toata afacerea cu achizitionarea aparatelor F16 la mina a doua o reprezinta faptul ca acestea vor popsi mai intii in Bacau.
Cel putin acesta este zvonul cum ca trecerea pilotilor militari de pe MiG 21 LanceR pe F 16 se va face la Baza 95 Aeriana Bacau si, in plus, Aerostar, societatea bacauana specializata in reparatii de avioane, va cistiga binisor din contractul de mentenanta pentru aparatele de zbor.
Deja actiunile Aerostar au ajuns pe Bursa la un maxim absolut pentru ultimele 52 de saptamini, pretul actiunilor explodind in ultimele zile.
Ce inseamna asta pentru Bacau? Insemana ca, pe vremurile astea de criza, niste oameni vor avea locuri de munca asigurate. Asta in primul rind. Apoi, niste bani se vor opri in Bacau, ceea ce nu e putin.
In alta ordine de idei, ramin la parerea ca ori un MiG 21 proiectat in anii ’50, ori un F 16 proiectat in anii „60, e cam acelasi lucru.z
neculai doru a zis
Ce comentariu stupid!
Ce inseamna asta pentru Bacau? Insemana ca, pe vremurile astea de criza, niste oameni vor avea locuri de munca asigurate. Asta in primul rind. Apoi, niste bani se vor opri in Bacau, ceea ce nu e putin.
Nu stiu ce varsta ai domnule Razvan, dar numai pe timpurile trecute se comenta astfel. Ni se spunea Epoca Luminii si noi traiam in Intuneric! Pot sa mai dau multe exemple, dar nu doresc sa intru in polemica , nu asta e scopul comentariului meu.Aceasta achizitie este o escrocherie a unor indivizi , care nu tin cont de necazurile reale prin care trece marea majoritate a poporului Roman.Sper ca cei ce citesc sa inteleaga adevaratul sens a celor spuse de mine
. Daca nu , asta este !
Kudos a zis
@Neculai Doru: maestre, ai spus-o din suflet. Ce mai , esti tare! Da’ ce-ai vrut sa spui???? Ca nu prea am inteles. Nu vrei sa fii mai explicit? Ca sa intelegem toti.
provincialul a zis
Daca n-ai inteles..am sa-ti repet si eu.Achizitia acestor rable de avioane nu e necesara decat pentru comisioanele unor mafioti din guvern.Ce era asa de neanteles..poate esti capsoman..
cetateanu` a zis
Bai baieti, treaba sta cam asa, avioane trebuiau oricum, problema era daca sa fie noi , de ultima generatie si mai putine bineinteles(unul nou este cam 30 milioane euro), sau mai vechi, ieftine dar care necesita oarece fonduri pentru modernizare avionica. Asa ca problema comisioanelor este aceasi, ori de colo, ori de colo! Inteles?
neculai doru a zis
pentru Kudos:constat ca cel putin doua persoane au inteles foarte bine ce am spus .Pentru cei ce nu inteleg , repet finalul :asta e !
Anonim a zis
deci mai bine sa luam niste rable pe care sa le reparam, nu avioane noi sa consumam gazul cu ele!
ionut a zis
Domnule autor al acestui articol foarte pueril documentat si extrem de subtire detaliat….dumneata trebuie sa intelegi ca PARAN..DARATUL ( PARAI INAPOI ) practicat de mai toate guvernele postdecembriste din Romania ( adica ajuta-ma sa obtin un contract pe bani publici , pentru ca apoi sa cotizez si eu la campania electorala) se practica si la nivel de state. Astfel SUA a luat pe 3 parale uzina de automobile de la Craiova , a modernizat-o prin investitii substantiale…si-a luat angajamentul sa exporte in cuantum de cateva miliarde de euro pe an ….insa pentru a nu umfla bugetul Romaniei ne-a bagat pe gat si cateva rable de avioane …astfel ca banii TOT LA EI SE VOR INTOARCE IN FINAL ….concluzie: AM FACUT O AFACERE BETON PENTRU EI SI PAGUBOASA PENTRU NOI( mai putin pentru BACAUANII de la AEROSTAR care vor manca o paine buna din contractul de mentenanta)..