Bucurestenii, constantenii, ploiestenii si bacauanii s-au dovedit cei mai mari amatori de Pui Antistres, la numai o luna de la lansarea oficiala pe piata a acestui produs de la Agricola Bacau, iar achizitiile cele mai mari se fac pentru weekend. Noul produs a crescut vinzarile sortimentelor de carcasa de pui Agricola ambalata in tavita cu 10%. „Prognoza de crestere a fost de 15%, iar in prima luna am crescut progresiv expunerea Puiului Antistres la raft – spune vicesresedintele companiei, Tatiana Cimpoesu. Daca ponderea volumica a Puiului Antistres in total vinzari de carcasa ambalata la tavita este de 10%, ponderea valorica a noului nostru produs depaseste 12%”.
Solutia propusa clientilor de Agricola a aparut pe baza unei cercetari care releva ca majoritatea consumatorilor ar prefera sa nu curete, sa nu spele si sa nu transeze carnea si, mai ales, care considera ca etapa de curatare a vasului in care au pregatit mincarea este cea mai stresanta parte a gatitului. „Rezultatul primelor 30 de zile în care Puiul Antistres a ajuns la consumatori reconfirma ca inovatia, atentia speciala pe care o acordam nevoilor si asteptarilor specifice fiecarui segment al consumatorilor sint apreciate. Am urmarit in publicatiile print si online cit de bine a fost receptat noul nostru produs si cum publicul a gasit astfel prilejul de a-si manifesta fantezia in mixarea condimentelor pentru a descoperi savoarea acestui produs nou, gustos si comod de pregatit. De asemenea, cred ca partenerii nostri din retailul modern sunt la fel de deschisi in promovarea produselor inovative, care au demonstrat ca au chiar forta de a schimba profilul pietei, asa cum s-a intimplat cu Puiul familist” – a precizat Tatiana Cimpoesu, vicepresedinte Agricola Bacau.
Puiul Antistres este gata curatat, se comercializeaza chiar in tavita „minune” in care se si gateste si este dedicat consumatorilor din mediul urban, persoane active, pentru care timpul liber este extrem de pretios. Noul produs este disponibil in Real Hypermarket, Carrefour Romania, Mega Image, Kaufland si Metro Cash & Carry, dar si reteaua de magazine proprii a Agricola. (Petru DONE)
Lasă un răspuns