Activitatea administratorilor asociațiilor de proprietari din municipiul Bacău va fi, în viitorul apropiat, mult mai atent supravegheată decît era pînă acum. Personalul Biroului Asociații din cadrul Primăriei Bacău va fi suplimentat în perioada următoare, astfel că inspectorii vor putea ține din scurt problemele asociațiilor de proprietari din oraș, pe unde lunar trec zeci de miliarde de lei. „Personalul de la Biroul Asociații va fi mărit pentru a putea gestiona din scurt problemele asociațiilor. Și dumneavoastră vă va fi mult mai ușor să colaborați cu inspectorii și să le semnalați problemele și neregulile pe care le întîmpinați, dacă sînt mai mulți”, le-a spus primarul Romeo Stavarache administratorilor asociațiilor de proprietari. Pînă acum, activitatea celor peste 150 de asociații de proprietari din municipiul Bacău era verificată de doar doi inspectori ai primăriei. Cum atribuțiile acestora sînt de verificare financiar- contabilă, control și îndrumare, șansele de a descoperi toate neregulile făcute cu banii locatarilor erau foarte mici. Și asta chiar în condițiile în care pe la casieriile asociațiilor de proprietari din oraș se gestionează zeci de miliarde de lei lunar, iar primăria este singurul organ de control care poate verifica, fără sesizare, gestionarea banilor locatarilor. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns