Probabil ca nu exista produs caruia sa nu i se poata face publicitate folosind clisee sexuale. Ori vinzi un autoturism ori o bere, publicitarul iti propune o reclama in care apare cite ceva legat de sex. Ori vezi femei dezbracate si disponibile dupa cei bei berea, ori te trezesti linga tot felul de necunoscute agatate cu masina cea noua, ideea este ca sexul poate vinde orice.
Dar, caci exista un „dar”, costul acestui libertinaj publicitar poate fi prea mare. Pentru ca toti cei care vind vor sa vinda prin intermediul televizorului. Or, televiziunea este un mediu nesegmentat. La televizor se uita si bunicii, si nepotii. Iar mesajul sexual ajunge unde nu te astepti.
De exemplu la un copil de 13 ani dintr-o localitate din judetul Braila, care este acuzat ca ar fi violat o fetita de numai 6 ani. Desigur, conform legii, pustanul nu va primi nici o pedeapsa pentru ca este minor. Cel mult, parintii vor trebui sa plateasca o amenda. Dar ramin traumele. Ceea ce nu e putin…
Lasă un răspuns