Agricola Bacau asteapta, dupa o investitie de 100.000 de euro in campania de relansare a segmentului de productie a crenvurstilor pe care ii fabrica la Salbac, cresterea cu 30% a vinzarilor acestor produse. Salbac, fabrica de preparate din carne fierte-afumate, produce Crenvursti din Piept de Pui, Crenvursti Puisor si Crenvursti de Porc. Piata crenvurstilor din Romania reprezinta 10% din piata totala de carne procesata, evaluata la aproximativ 130 de milioane de euro.
„Materia prima pentru noii crenvursti de Agricola – spune Angelica Boboutanu Smil, directorul fabricii Salbac – provine din fermele proprii: carne proaspata de pui. Crenvurstii sint vacuumati si ambalati in folie termoformata, cu gramaje cuprinse intre 200 si 500 de grame, si lansati atit pe piata traditionala, cit si in retailul modern”. Crenvurstii din Piept de Pui – un produs total nou, rezultat ca urmare a unei cercetari comandate de Salbac – au o culoare deschisa (specifica pieptului de pui) si membrana naturala, care se distinge la muscatura. Contin 60% piept de pui si sint ideali pentru micul dejun, atit pentru copii, dar si pentru cei care tin la silueta. Crenvurstii Puisor sint produsi dupa o reteta noua, care contine 60% pulpa de pui. Ambele sortimente au un continut caloric de circa 200 kcal/100 g produs si sint obtinute din carne refrigerata care provine de la puii crescuti in fermele Agricola. Crenvurstii de Porc sint inveliti intr-o membrana comestibila, sint recomandati pentru consum in orice moment al zilei, avind o valoare nutritiva de 289 kcal/100g de produs.
Lansarea noilor sortimente de crenvursti este sustinuta de o campanie ATL dezvoltata de Papaya Advertising. „Ne plac produsele care au ceva de spus. Si proiectele care nu sint usoare, ale caror solutii nu sint «la prima mina». Campania de lansare a crenvurstilor Agricola e unul dintre ele: este o marca puternica in categoria carne de pui, insa lupta din categoria de mezeluri e dominata de alte marci. Asa incit am creat o campanie neobisnuita pentru aceasta categorie. Cu un mesaj si o executie memorabile, poti compensa diferentele de buget. Campania accentueaza intr-un mod neasteptat beneficiul diferentiator al crenvurstilor Agricola: sint facuti din carne proaspata de pui, din fermele proprii” – sustin reprezentantii Papaya Advertising.
Lansarea noilor produse va fi sustinuta de actiuni nationale ale agentiei BTL Design, iar in Bucuresti de o campanie outdoor.
Salbac Bacau face parte din Grupul de firme Agricola si comercializeaza, pe piata locala, preparate fierte-afumate si salamuri crude uscate. In primul semestru din 2010, vinzarile Salbac au crescut cu 48,8%. La salamurile crude-uscate si preparatele fierte afumate vinzarile au inregistrat, in primele sase luni 2010 fata de perioada similara a anului trecut, cresteri semnificative: un plus de 42%, in volum, si, respectiv, de 48,8%, in valoare, in conditiile unei piete stationare. Aici se remarca, in continuare, sortimentul cu cea mai mare notorietate, Salamul de Sibiu Agricola – lider pe piata, conform MEMRB Romania. Salamul de Sibiu are o cota de piata, in volum, de 34,4%, care il situeaza pe pozitia de lider in total segment Salam de Sibiu comercializat in Romania. In ceea ce priveste cota de piata valorica, Salamul de Sibiu produs de Agricola detine 35,7% din segment, conform companiei de cercetare de piata MEMRB România.
Lasă un răspuns