– zeci de bacauani au reclamat, in luna august, mai mult ca de obicei, societatea E.ON Moldova SA – oamenii, in special cei din mediul rural, spun ca nu au vazut Jocurile Olimpice de la Beijing din cauza penelor frecvente de curent electric care, la multi au dus si la deteriorarea aparatelor electrocasnice – E.ON Moldova SA spune ca au existat, intr-adevar, intreruperi minore de curent, dar ca acestea nu au fost de natura sa afecteze vizionarea programelor TV de catre utilizatori
Nemultumiti de faptul ca nu au putut urmari Jocurile Olimpice de la Beijing din cauza penelor frecvente de curent electric, mai multi bacauani au reclamat societatea E-ON Moldova SA, la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC). Petitionarii spun ca s-au saturat de modul in care sint tratati de furnizor, sustinind totodata ca le-a fost afectata definitiv si aparatura electrocasnica. „In luna in curs s-au primit numeroase sesizari de la locuitori din mediul rural, din comune precum Pincesti, Vultureni, Dealu Morii sau Gaiceana, nemultumiti ca nu pot urmari Olimpiada din cauza intreruperilor repetate ale curentului”, a declarat Gheorghe Buculei, consilier OJPC Bacau. Au existat de asemenea, numeroase plingeri, in aceeasi perioada, cu privire la faptul ca frecventa mare a intreruperilor a facut ca aparatele oamenilor sa nu mai functioneze. „S-au facut fise de sesizare si pe multi dintre reclamanti i-am redirectionat catre serviciul de relatii cu clientii de la E-ON. Problema este ca nu intotdeauna restabilirea furnizarii curentului electric se face intr-un timp rezonabil”, a spus Buculei. „In ceea ce ne priveste strict, noi nu putem face mai mult decit sa luam legatura cu E-ON, sa stabilim termene de remediere si sa aplicam sanctiuni de 3000 lei daca acesta nu este respectat. Sanctiuni se aplica, de asemenea, daca au fost afectate interesele economice ale consumatorului”, a mai precizat reprezentantul OJPC Bacau. De cealalta parte, reprezentantii E-ON Moldova SA spun ca au existat intreruperi de curent in perioada amintita, dar ca ele nu au fost de natura sa impiedice vizionarea Olimpiadei de catre doritori. „Nu au fost intreruperi importante in zonele la care va referiti. Au fost una-doua maxim pe saptamina si au fost imediat remediate. Este vorba despre defecte tehnice, pasagere, cum ar fi intensificarea vintului s.a.”, a declarat, contactat telefonic, Sorin Munteanu, purtatorul de cuvint in cadrul E-ON Moldova SA. Referitor la acordarea de despagubiri pentru aparatele oamenilor, reprezentantii E-ON spun ca acestea se acorda, daca se dovedeste intr-adevar, ca ele au fost distruse de socurile electrice. „Noi nu am primit nici o sesizare in acest sens. Daca exista nemultumiri, este normal ca oamenii sa ne contacteze mai intii pe noi si doar daca problema nu le este rezolvata, sa se adreseze Protectiei Consumatorului. De altfel, toate conditiile de acordare a despagubirilor sint specificate in contractele pe care utilizatorii le-au incheiat cu noi si ele sint cit se poate de transparente”, a declarat Sorin Munteanu, purtator de cuvint in cadrul E-ON Moldova SA. Potrivit acestuia, furnizorul despagubeste consumatorilor casnici aparatura electrocasnica în conditiile respectarii Contractului de furnizare a energiei electrice pentru clienti casnici si a Procedurii de despagubire a consumatorilor casnici pentru deteriorarea unor receptoare electrice din culpa operatorului de distributie. Persoana care se considera afectata trebuie sa depuna cerere in scris la Centrul Relatii Clienti aferent locului de consum, in termen de maxim cinci zile de la data producerii evenimentului care a condus la stricarea aparatului. Bacauanii spun insa, ca procedura este foarte greoaie si ca sint purtati pe drumuri, fara prea multe rezultate, motiv pentru care, multi dintre ei se lasa pagubasi.
Lasă un răspuns