Primavara a venit, la societatea Pambac Bacau, cu o noua flotila auto, dedicata produselor de panificatie, pe care a si ornat-o cu insemnele brandurilor din portofoliul companiei. Flotila a fost, astfel, lansata in prima linie a luptei de pe o piata extrem de concurentiala, piata de piine din Bacau.
Cele 14 autoutilitare Renault Master, nou noute, au fost achizitionate de cunoscutul producator bacauan in conformitate cu planul investitional aprobat in 2010, ca parte a strategiei de consolidare a pozitiei detinute de Pambac pe piata locala de piine. „Cu noua investitie, am inlocuit flota auto pentru piine in proportie de circa 75% – ne-a declarat Alin Giurea, presedintele companiei. In acest moment, avem un parc de masini mult mai flexibil, datorita reducerii gabaritelor, si mai eficient prin scaderea consumului de carburant la deplasarile urbane, cu opriri foarte dese. Conditiile de transport al produselor de panificatie proaspete, oferite de noile autoutilitare ne ajuta sa imbunatatim indicii de prospetime a produselor Pambac oferite consumatorilor bacauani, precum si sa asiguram un grad de igiena conform celor mai exigente standarde europene”.
Pambac este lider local pe piata de panificatie. Oferta sa cuprinde, pe linga franzela neambalata, livrata din 2009 doar cu eticheta, si franzela ambalata, precum si produse de panificatie speciale (feliate, ambalate, din faina integrala, din faina de secara, cu adaosuri de tarite, germeni, multicereale etc.). Pambac este lider national pe piata de paste fainoase si detine brandurile Pambac, Grania, Gata, Flavora, Ador-gustul de acasa, Superfort, Patishop si PuuFuuLet. (Petru DONE)
Lasă un răspuns