Romtelecom Business Solutions a intrat, ieri, 30 septembrie oficial într-un nou domeniu de activitate, prin deschiderea unui call center destinat externalizarii proceselor de afaceri (BPO) in Bacău pentru clienţii companii din ţară şi din străinătate. Aici vor fi angajati citeva sute de agenti pina la sfirsitul anului viitor, in functie de numarul de contracte incheiate.
Call center-ul se va adresa in special clientilor companii din Romania, dar si celor din strainatate, cu functionarea permanenta. „Am ales Bacaul – a spus George Makowski, director executiv comercial segment business al companiei – pentru ca raspundea mai multor cerinte-cheie, printre care aceea de a fi centru universitar, asigurind astfel personal cu un grad înalt de pregatire.”
Managerii Romtelecom vor administra operatiunile din cadrul call center-ului, inclusiv cele de training pentru agenti, in timp ce o companie separata va asigura personalul necesar, in functie de contractele in derulare. „Modelul de business pentru aceasta activitate necesita o mare flexibilitate si dimensionarea fortei de munca în concordanta cu contractele derulate la un anumit moment.
De aceea, am preferat sa organizam aceasta activitate intr-o entitate separata, care poate opera mai bine si mai rapid pe acest model de afaceri, asigurind nivelele inalte de productivitate si competitivitate de care este nevoie pe piata de externalizare a proceselor de business; in cazul Romtelecom, vorbim in special de servicii de call-center si back-office” – a adaugat George Makowski.
Oficialul Romtelecom a mai precizat ca acesta companie garanteaza calitatea serviciului livrat si securitatea datelor clientilor business care folosesc aceste servicii pentru afacerile lor (poate fi o colaborare punctuala pentru un proiect sau poate fi una continua (precum servicii de suport pentru diverse produse si servicii). Call-center-ul a funcţionat, pina acum, ca proiect pilot, avind in acest moment citeva zeci de angajati.
Cu o divizie dedicata afacerilor din Romania, Romtelecom este alegerea pentru mai mult de 1.000 de companii mari (inclusiv banci, companii farmaceutice si de retail, precum si institutii guvernamentale) si peste 100.000 de IMM-uri, care se bazeaza pe Romtelecom Business Solutions ca principal furnizor de solutii IT si de comunicatii. In plus, Romtelecom este lider de piata pe segmentul de servicii de date si internet broadband pentru companii, dupa ce a lansat cu succes citeva campanii in aceasta zona, pozitionind Romtelecom ca sustinator al afacerilor din Romania. (Petru DONE)
Lasă un răspuns