Goodyear Dunlop Tires România, împreuna cu partenerul sau francizat Gomma Motors, au deschis, in Bacau, cel de-al 21-lea centru Premio greenfiled din Romania. Partener al subsidiarei locale a producatorului de anvelope Goodyear, Gomma Motors a intrat, astfel, în lantul de franciza Premio.
La eveniment au participat Alina Mihaescu, marketing manager pentru Romania si Bulgaria la Goodyear Dunlop Tires, Cristian Rosioru, responabil al proiectului Premio pentru Romania, Irinel Munteanu, directorul general al Gomma Motors, Mihaela Tataru, directorul economic al firmei, parteneri in proiectul Premio din Bulgaria, oameni de afaceri bacauani si ziaristi.
Noul centru este situat pe strada Garii, vizavi de Vama Bacau si este al treilea in Moldova. Premio Gomma Motors dispune de cinci rampe de lucru, de aparatura de ultima generatie si un depozit de anvelope generos. Investitia initiala necesara dezvoltarii acestui centru se ridica la peste 300.000 de euro. Gomma Motors activeaza pe piata bacauana de circa cinci ani.
Franciza Premio se recunoaste prin nivelul ridicat de standardizare pe care îl impune pe piata service-ului si retail-ului cu anvelope de pe plan local. În reteaua Premio din România, sase centre sint ridicate de la zero si constituie un etalon al standardizarii Premio din aceasta parte a Europei. Unul dintre aceste centre este si Premio Gomma Motors inaugurat în Bacau.
Goodyear Dunlop Tires România continua planul de extindere a lantului de franciza Premio din România pina la atingerea pragului de 25 de magazine-service de profil la sfârsitul anului curent, investitia totala adusa prin partenerii sai francizati în aceasta retea de magazine-service specializate în service-ul si vinzarea de anvelope depasind deja nivelul estimat la începutul anului curent de 9 milioane de euro.
Programul european de franciza Premio de la Goodyear a fost introdus pe piata locala în al doilea trimestru al anului 2009, pe un fond descendent al interesului pentru investitii pe piata interna de profil. Programul de franciza Premio a fost implementat prima data de organizatia German Goodyear-Franchise (GDHS), în 1996, si este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor în sistem franciza. În 2002, Premio Elvetia a fost primul pas spre pietele internationale. La nivel european, exista peste 4.200 de magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie) sau Vulco (Franta), toate reprezentând acelasi concept. Goodyear continua în prezent extinderea lantului si în Ungaria, Turcia, Austria, Rusia, Polonia, Bulgaria si România. În aceste magazine-service se gasesc atit marcile de anvelope proprii ale Goodyear, cit si alte marci de anvelope, accesorii si piese de schimb, clientii directi beneficiind si de serviciile aferente pentru operatiuni de întretinere si montaj pe loc.
Lasă un răspuns