Compania Agricola Bacau si-a adjudecat, la sfirsitul saptaminii trecute, la editia 2011 a Galei Premiilor Revistei Piata, premiul „Cel mai bun produs nou”, cu produsul Puiul Fericit, la grupa Carne si produse din carne. La aceasta sectiune a fost cea mai mare concurenta (23 de candidaturi ale unor branduri puternice din Romania). La editia 2011, au candidat peste 130 de companii, care au inscris peste 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc. Procesul de votare a fost coordonat de compania de cercetare ISRA Center Marketing Research.
Agricola a inregistrat mai multe produse noi in aceasta competitie, care s-au remarcat in perioada supusa jurizarii celor mai reprezentativi comercianti din Romania (in perioada 1 iunie 2010 – 30 iulie 2011), respectiv sortimentele lansate de firma Salbac (Salamul de Sibiu cu aroma de sampanie, produs in cantitate limitata, ca editie de colectie cu ocazia Sarbatorilor de Pasti, in 2011, Cirnatii Sticks, Salamul Peles) si un produs din gama ready-meal, realizat de Europrod (Chicken File refrigerat).
Performanta realizata de Puiul Fericit vine sa confirme declaratia facuta odata cu lansarea acestui produs, in iulie 2010, de Tatiana Cimpoesu, vicepresedintele Agricola: „Puiul Fericit inseamna si mult mai multa implicare umana care, pe fond, face diferenta. Sintem bucurosi ca in urma eforturilor sustinute ale intregii echipe de la Agricola, colegii nostri de la FNC, din ferme, de la abatorizare, marketing si vinzari, am reusit sa aducem pe masa clientilor nostri un produs unic pe piata locala, garantat suta la suta de Agricola.”
Puiul Fericit este un produs proaspat pentru cei care vor sa-si aduca aminte de gustul, savoarea, consistenta si chiar culoarea carnii de pui crescut altadata la curte. Prepoderenta porumbului in alimentatia puiului asigura o calitate deosebita a carnii si un gust pe masura, iar modul de ingrijire a puilor respecta exemplul traditional. Puiul este crescut in ferme de dimensiuni reduse, intr-o zona izolata, cu vegetatie bogata, de padure, dupa tiparul adaposturilor traditionale. Puii au o densitate la sol foarte mica, iar adaposturile sint astfel amenajate incit permit iesirea acestora in aer liber. In primul an de la lansare, Puiul Fericit a fost degustat de peste un milion de romani si a inregistrat vinzari de peste 500.000 de euro.
„Eu cred – a precizat Tatiana Cimpoesu – ca Puiul Fericit a cistigat increderea comerciantilor si, implicit, a consumatorilor, deoarece este mai mult decit un produs. Este si o aspiratie, o stare pe care ne straduim sa o daruim oamenilor care fac eforturi zi de zi de a cumpara produsele noastre si a pune pe masa tot ce e mai bun pentru cei dragi lor. Este o aspiraţie si pentru noi, cei care daruim toata priceperea pentru a obtine produse diferentiatoare, inovatoare intr-o piata de comodities, pe care multi o considera neaspirationala.”
Lasă un răspuns