CEC Bank a blocat o parte din cardurile emise ca urmare a „compromiterii” unei baze de date internationale care includea si clienti ai bancii romanesti. Banca a primit sesizari oficiale conform carora informatiile aferente unui numar de carduri emise de institutii financiare din Romania si din strainatate au fost posibil compromise. In scopul protejarii disponibilitatilor banesti ale clientilor si in conformitate cu prevederile contractuale, CEC Bank a aplicat masura de blocare si de reemitere de card si cod PIN, fara cost, pentru un numar de carduri din portofoliul propriu. „Ne cerem scuze pentru inconvenientele create – ne-a informat Directia Marketing si Comunicare a bancii -, dar, in conformitate cu cele mai sus mentionate, actiunea are ca scop protejarea clientilor nostri in fata unor eventuale pierderi financiare. Mentionam ca atacul nu a vizat doar cardurile CEC Bank si nu se datoreaza eventualelor vulnerabilitati ale sistemului operat de banca. Disponibilitatile banesti ale clientilor nostri sint in siguranta”. (Petru DONE)
Lasă un răspuns