Compania Selgros Cash & Carry România a donat anul acesta produse alimentare și nealimentare în valoare de 600.000 de euro în cadrul proiectului de solidaritate socială Masa Bucuriei, derulat în parteneriat cu Patriarhia Română. Este al treilea an în care Selgros şi Patriarhia Română participă activ în acest proiect care are ca beneficiari oamenii defavorizați şi familiile nevoiaşe din România, care, din diferite motive, nu au posibilitatea să-şi asigure hrana zilnică şi apelează la asistența instituţiilor subordonate Patriarhiei Române.
În fiecare săptămână, reprezentanţii Patriarhiei ridică bunurile donate de către toate magazinele Selgros din România şi le distribuie pe plan local către 170 de centre: cantine sociale şi trapeze, grădiniţe şi centre pentru copii, cămine pentru bătrâni şi aşezăminte sociale, instituţii de învăţământ, mânăstiri, birouri de asistenţă socială, fundaţii şi asociaţii ale Patriarhiei Române. Donaţiile constau în produse alimentare de bază (ulei, zahăr, făină, orez, paste făinoase), brânzeturi, lactate, băuturi nealcoolice, dulciuri, detergenţi şi articole de igienă personală.
Această inițiativă este inspirată de proiectul „Die Tafeln”, derulat în Germania începând din anul 1995, cu susținerea financiară și logistică a unui mare număr de companii si organizații. În luna octombrie 2011, Masa Bucuriei a fost desemnată „Cea mai bună campanie de Responsabilizare Socială”, la ediția a șasea a Premiilor Piața, destinate industriei bunurilor de larg consum. Valoarea totală a bunurilor donate de Selgros în cei trei ani ai acestui program depășește 1,3 milioane de euro. Toate informațiile asupra acestui proiect sunt prezentate pe pagina www.masabucuriei.ro.
Compania Selgros Cash&Carry România este de peste zece ani unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și face parte din grupul elvețian TransGourmet Holding SE. Selgros deține 19 magazine în România și a înregistrat în anul 2010 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde lei și un profit de peste 100 de milioane de lei. La începutul lunii decembrie 2011, Selgros a lansat un alt program de responsabilitate socială, devenind sponsor al Academiei de Fotbal Gheorghe Hagi din Constanța. Prin acest parteneriat, Selgros va asigura produsele alimentare și băuturile răcoritoare necesare celor 300 de copii și juniori între 7 și 18 ani care constituie elita jucătorilor de perspectivă ai fotbalului românesc.
Lasă un răspuns