KFC si Pizza Hut sustin campania de strangere de fonduri „Eu cum ajung la scoala”, initiata de organizatia World Vision Romania. Campania are ca obiectiv strangerea sumei necesare pentru achizitionarea a cel putin unui microbuz care sa ii duca pe cei 150 de copii din comuna Rebricea la scoala.
Astfel, pentru a ajuta la strangerea de fonduri, cele doua lanturi de restaurante isi invita clientii sa doneze suma modica de 5 lei, suma in schimbul careia, in semn de multumire, vor primi un magnet decorativ care sa le reaminteasca de gestul lor frumos si de ajutorul acordat copiilor.
„Eu cum ajung la scoala” este a treia campanie de strangere de fonduri a World Vision Romania, sustinuta de KFC si Pizza Hut. In luna octombrie a fiecarui an in cele doua lanturi de restaurante se desfasoara campania „Vreau in clasa a IX-a” care are ca scop ajutarea copiilor defavorizati sa-si continuie studiile liceale. De asemenea, in perioada iulie-august, KFC si Pizza Hut au sustinut campania de strangere de fonduri „Mame bune, copii sanatosi”.
Lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network. In prezent, in Romania sunt deschise 42 de restaurante KFC dintre care 18 numai in Bucuresti, restul fiind in orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti si Brasov.
Lantul de restaurante casual Pizza Hut este activ pe piata din Romania din 1994, iar in prezent opereaza prin intermediul a 13 restaurante. De doi ani a intrat si pe piata de livrari cu brandul PHD, avand deja 8 locatii si acoperind cea mai mare parte a Capitalei.
Lasă un răspuns