Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
“Investeste în oameni!”
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritară 2.”Corelarea învătării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”
Domeniul major de intervenţie 2.3. .”Acces si participare la Formarea Profesionala Continua (FPC)”
Titlul proiectului: TURISM EUROPEAN
Contract nr.POSDRU/108/2.3/G/80571
ACHIZITOR:
ACRRT IAȘI – punct de lucru Slănic Moldova, cu sediul in : Slănic Moldova, str N.Bălcescu nr 92, Judetul Bacău, cod postal 605500, e-mail : montanarosid@hotmail.com, in calitate de achizitor, anuntă demararea procedurii de cercetare a pietei pentru achizitia de laptop (notebook)- cod CPV 30213200-6, necesar activităţilor de implementare a proiectului intitulat „Turism european”, ID 80571.
Obiectul contractului:
Se vor achizitiona urmatoarele produse: laptop (notebook)- – buc.1, cod CPV 30213200-6.
Cerinte: Procesor:Intel® CoreTM i7 la 2200 MHz, sau similar, Display: diagonala:16,4 inch, rezolutie:1920 x 1080, Memorie: 8 GB (max.8 GB), 1333 MHz, Hard Disk: 5400 rpm, 750 GB, Placa Video: dedicată, Unitati citire/scriere Blu Ray RW, Sistem de operare preinstalat:Microsoft Windows 7 Professional. Documentatia poate fi obtinută în urma unei solicitări adresate direct achizitorului , utilizând urmatoarele date de contact:
Persoana de contact: Constantin Popa, Asistent Manager, Telefon: 0723/268101, fax: (+ 40) 0234.364.798, email: montanarosid@hotmail.com.
Modalitătile de finantare :
Contractul POSDRU/108/2.3/G/80571 „Turism european”, cofinantat prin Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, „Investeste în oameni!” si fonduri proprii.
Informatii privind ofertarea si procedura pentru efectuarea achizitiei:
Atribuirea se va face prin procedura de cercetare a pietei conform Anexei 1 –– la Instructiunea AMPOSDRU nr.26 din 31.08.2010 privind modul de derulare a procedurilor de achizitie, în cadrul proiectelor finantate din FSE prin POSDRU.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigătoare este: Pretul cel mai scăzut.
Ofertele se primesc pâna la data de 24.01.2012, ora 10.00, prin depunere la sediul achizitorului din Slănic Moldova, str N.Bălcescu nr 92, Judetul Bacău.
Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 24.01.2012, ora 12.00,la sediul achizitorului.
Informatii suplimentare:
Ofertantii interesati să obtină informatii suplimentare legate de procedura de achizitie,precum si cei care doresc să solicite documentatia pentru ofertanti sunt invitati să se adreseze direct achizitorului utilizând datele de contact de mai sus.
Lasă un răspuns