Activitatea de lucru cu publicul la Oficiul Registrului Comertului a fost suspendata, de ieri, 26 ianuarie, pina pe 3 februarie inclusiv. Asa cum ne-am informat deja cititorii, este vorba de primirea la ghiseu si prin SFEI (Sistem Formulare Electronice Inteligente) a cererilor de inregistrare in Registru (inmatriculari, mentiuni, radieri, depuneri si/sau mentionari de acte etc.), mai putin verificare disponibilitate si/sau rezervarea denumirii de firma, emblema, verificarea unicitatii sediului social, de asociat unic care se suspenda in perioada 30 ianuarie – 3 februarie.
Motivul pentru aceasta intrerupere de activitate este implementarea noul sistem informatic integrat realizat in proiectul „Servicii on-line (de e-guvernare) oferite pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat”, finantat din fonduri structurale, Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.
Cererile de inregistrare in Registru se vor primi in regim de corespondenta (prin posta), in registratura generala, urmind sa fie inregistrate in Registru din 6 februarie, esalonat, in functie de data primirii, dar nu mai tirziu de 10 februarie. (Petru DONE)
Lasă un răspuns