CEC Bank continua revizuirea conturilor clientilor care detin produse care nu se mai regasesc astazi in oferta bancii.
Astfel, pentru a oferi tuturor clientilor posibilitatea de a utiliza produsele si serviciile din oferta actuala, precum si pentru a le asigura acestora o gestionare eficienta a disponibilitatilor din conturi, CEC Bank invita clientii care detin produse retrase din oferta sa se prezinte la cea mai apropiata unitate a bancii pentru a obtine detalii suplimentare si pentru a dispune reglementarea situatiei conturilor.
„Prin revizuirea portofoliului de conturi ale clientilor – ne-a declarat – a declarat Radu Gratian Ghetea, presedintele CEC Bank -, am continuat proiectul initiat la sfirsitul anului 2009, de imbunatatire a calitatii produselor si serviciilor oferite.
In prezent, un numar de circa 3,3 milioane clienti persoane fizice beneficiaza de produse si servicii competitive: depozite la termen, conturi curente, credite, carduri etc.”. (Petru DONE)
Lasă un răspuns