Consiliul de administratie al societatii Agricola International Bacau a fost reinvestit cu toate prerogativele, pentru un nou mandat de patru ani. Evenimentul a avut loc in Adunarea Generala a Actionarilor companiei. De asemenea, a fost reconfirmat si boardul excecutiv al companiei: Grigore Horoi – presedinte director general, Tatiana Cimpoesu – vicepresedinte, director al Liniei de Business Carne de Pasare, respectiv Gheorghe Covrig – director economic. Membri in CA sint si Ana Antochi, Gabriela Crainiceanu si Dan Ivan (reprezentantul companiei Moksel AG, actionar la Agricola).
„Perioada ultimilor patru ani – ne-a declarat Grigore Horoi – a fost caracterizata in primul rind de evolutia a doua fenomene de criza, care au impactat puternic afacerile din domeniul agroalimentar. E vorba, pe de o parte, de seceta din perioada 2007 – 2008, la care s-a adaugat cresterea manifestata la nivel mondial pentru materii prime din partea economiilor in crestere, ambele conducind la o explozie a preturilor cerealelor, iar pe de alta parte acesta a amintit de criza financiara mondiala care a debutat in 2008 si care se manifesta la nivelul economiei globale si in prezent.”
In toata aceasta perioada, Agricola si-a remodelat business-ul, organizind afacerile firmelor din cadrul Grupului in linii de business care isi gestioneaza resursele pe intreaga filiera a unei categorii de produs, de la achizitii pina la vinzare. Volumele de marfa produse si vindute au crescut, au fost imbunatatite capacitatile operationale si a fost consolidat in piata brandul Agricola. „Cred ca sintem pe un drum bun – a opinat Grigore Horoi. Ultimii ani ne-au invatat ca e bine sa ne focusam atentia distinct, pe fiecare categorie de produs, fiind astfel mai aproape de consumatori si capabili de reactii rapide. Vom continua strategia de crestere a volumelor vindute, cu efecte vizibile in reducerea costurilor fixe, eficientizarea capacitatilor de productie si cresterea cotei de piata pe fiecare categorie: carne de pasare, mezeluri, semipreparate, oua. Suntem consecventi in alegerea nostra de adopta o strategie de diferentiere si nu una de pret: vom inova in continuare pentru consumatorii nostri si le vom oferi produse care raspund unor cerinte specifice ale diferitelor nise. Ramin adeptul muncii in echipa si al convingerii ca valoarea livrata de o echipa este superioara realizarilor individuale. Tocmai de aceea sustin si acord o mare atentie cresterii valorii celei mai importante resurse ale companiei: oamenii.” (Petru DONE)
Lasă un răspuns