Serviciile postale si de curierat oferite de operatorii din judetul Bacau lasa mult de dorit. Cel putin aceasta este concluzia ce se poate desprinde in urma verificarilor efectuate de Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Bacau la acestia. Inspectorii institutiei au controlat zece operatori din judet, la care bacauanii apeleaza frecvent. „S-au gasit multiple nereguli, de la firme de curierat care functionau fara autorizatie, pina la oferirea de catre unii operatori de informatii false clientilor”, a declarat Mirel Miclaus, inspector sef OJPC Bacau. Potrivit acestuia, clientii nu sint informati privind, de exemplu, modul in care poate fi solutionata o plingere sau modul in care firma acorda despagubiri in caz de intirzieri ale coletelor sau deteriorarii acestora. „Bacauanii trebuie sa fie foarte rigurosi atunci cind apeleaza la astfel de servicii. Sa ceara toate informatiile necesare si sa se asigure ca plicul sau coletul trimis va ajunge la destinatie in regula”, a mai spus Miclaus. In urma controlului, OJPC Bacau a aplicat amenzi de 15.000 lei. Numele operatorilor pot fi facute publice dupa expirarea termenului legal de 15 zile in care acestia au posibilitatea de a contesta amenzile. (Madalina ROTARU)
ION a zis
INCERCATI CU FIRMA CHRONOS CURIER -DE CIND AM INCEPUT CU EI NU AM AVUT PROBLEME