După o etapă perfectă pe propriul teren, în care au terminat pe locul 4 la general şi pe locul 1 la clasa 2 Roţi Motrice, băcăuanii Adi Răspopa şi Cătălin Grigoriu au căpătat un avans insurmontabil la cele două specialităţi, în cele două etape de campionat rămase de disputat. Cei doi piloţi au început foarte bine la Moineşti, unde au terminat pe locul 7 la general, fiind singurul echipaj cu 2RM între primii 20 în clasamentul general, toţi ceilalţi având maşini cu tracţiune integrală. Răspopa şi Grigoriu au mers excelent şi la superspeciala de la Oneşti, iar în cele opt probe speciale din jurul Bacăului şi-au mărit continuu avantajul. În ziua a doua, abandonurile s-au ţinut lanţ, iar cursa a fost terminată de doar 20 de echipaje, din 36. A fost pasionantă lupta pentru locul 1. După Moineşti şi Oneşti, lideri erau Edwin Kelety şi Botond Csomortany, care câştigaseră etapele 1 şi 3, la prima beneficiind de pana de cauciuc a favoriţilor Francois Delecour şi Dominique Savignoni. Francezii au tras însă foarte tare în ziua a doua, au mers ireproşabil şi până la urmă şi-au reconfirmat valoarea, câştigând pentru al treilea an consecutiv Raliul Moldovei. Pe locul 3, atât cât să-şi conserve locul 2 din clasamentul general al Campionatului Naţional de Raliuri Dunlop, s-a situat echipajul braşovean Dan Gârtofan-Eugen Rotaru.
Raliul Moldovei Pambac Bacău 2014 a fost organizat de ACS Rally Spirit, sub egida Federaţiei Române de Automobilism Sportiv, cu sprijinul Consiliului Judeţean Bacău, Consiliului Local Moineşti, Consiliului Local Oneşti şi Consiliului Local Bacău, fiind susţinut de principalii parteneri, companiile Pambac, Comfert, Popasul Trebeş şi Simba Invest.
Lasă un răspuns