Inceputul anului 2010, incepe cu un examen pentru administratorii asociatiilor pe proprietari din municipiul Bacau. Institutia care va organiza procedura de atestare este Primaria Municipiului Bacau, iar examenul va avea loc conform HCL nr. 35/2009, pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de atestare a persoanelor fizice care doresc sa obtina calitatea de administrator de imobile la asociatiile de proprietari.
In vederea inscrierii pentru sustinerea examenului de obtinere a atestatului de administrator, cei interesati pot depune un curriculum vitae, copii dupa cartea de identitate, certificatul de nastere, certificatul de casatorie (unde este cazul), copii dupa actele de studii si cursuri de calificare, copie dupa cartea de munca, certificatul de cazier judiciar si certificatul medical eliberat de medicul de familie care sa prezinte o evaluare a starii de sanatate. Candidatii la atestare sunt obligati sa depuna la sediul 2 al Primariei situat in str. Pietii, nr. 1, Serviciul Public de Administrare Fond Locativ si Indrumare asociatii de Proprietari, dosarul cu documentele solicitate. Termenul final de depunere este 23 decemnrie 2009. Examenul propriu-zis se va desfasura in perioada 11 – 20 ianuarie 2010 si va consta intr-o proba scrisa si proba orala – interviu. Proba scrisa va contine intrebari din legislatia specifica domeniului de organizare si functionare a asociatiilor de proprietari, legislatia muncii, contabilitate, cunostinte tehnice de baza, cunostinte juridice de baza. Interviul se va sustine si se va axa pe intrebari si raspunsuri privind relatia cu furnizorii de servicii publice si utilitati, modul de colaborare cu conducerea asociatiei de proprietari si cu membrii acesteia, precum si modul de administrare a gestiunii. Cu cinci zile inainte de examen se vor afisa la sediul 2 al Primariei Bacau listele nominale cu persoanele programate si locul de desfasurare a examenului. Regulamentul privind procedura de atestare a persoanelor fizice care doresc sa obtina calitatea de administrator de imobile la asociatiile de proprietari a fost postat pe site-ul www.primariabacau.ro, sectiunea „Hotariri ale CL”. Persoanele interesate pot obtine informatii suplimentare la numarul de telefon 0234/581644.
ion ion a zis
Si cei plecati in Italia?
a a zis
Atatea acte pentru o simpla formalitate / atestare.
Primaria angajeaza cumva persoanele care obtin aceasta atestare ?
eu a zis
unul din criterii de reangajare -sa aiba domiciliul in asociatia pe care o conduce-astfel vor fi, poate, mai interesati in a nu mai incarca facturile la intretinere cu tot felul de cheltuieli suplimentare, care uneori nu se justifica, mai ales intr-o perioada de criza
au a zis
CONDITIA DE BAZA: CEI CARE AU BAGAT MANUTA la pusculita SA NU MAI AIBA ACCES LA ATESTAT.
vox populi a zis
trei sferturi dintre adminstratori sant bosorogi care iau si pensie.A-m dori sa mai fie si tineri promovati in acest serviciu,