Europrod, companie a Grupului Agricola din Bacău, a lansat, chiar înaintea vacanței de 1 Mai, o nouă gamă de produse refrigerate din carne de pui, unică pe piața locală, special pentru ieșirile în natură și nu numai, în urma unei investiții de aproximativ 30.000 de euro. Noua gamă, denumită „Bunătăți pentru grătar”. Noul produs este oferit celor care doresc mâncare cu un conținut scăzut de colesterol o soluție rapidă pentru organizarea unui grătar la iarba verde.
„Strategia pentru anul în curs – spune Lucica Benedic, director general al Europrod – vizează împrospătarea portofoliului de produse în acord cu necesitățile reale ale consumatorului. «Bunătați pentru grătar» este o gamă nouă, special creată pentru petrecerea timpului liber în anotimpul cald, disponibilă în trei sortimente distincte, cel mai des preferate de consumatori – Frigărui asortate de pui (300g), Mititei de pui (250g) și Cârnați de pui (250g), toate gata de pus pe grătar. Cele trei produse constituie o nișă de consum: sunt unice în acest moment pe piață, deoarece sunt obținute exclusiv din pulpă de pui selecționată, fără a conține altfel de grăsimi, prin urmare sunt recomandate celor care doresc să mănânce dietetic și copiilor”.
Noua gamă de produse pentru grătar este disponibilă, deocamdată, în Auchan, Carrefour și în magazinele Agricola și la Metro. Pentru Lidl, Frigăruile de pui Agricola se ambalează sub marca retailerului.
„Această vară – a precizat Sorana Ciutacu, director național vânzări Europrod – se anunță una caniculară, astfel că tot mai mulți români vor alege să iasă în natură împreună cu familia sau cu prietenii. Ne așteptăm ca gama sezonieră «Bunătăți pentru grătar» să ne aducă un plus în vânzări de până la 15% în acest sezon”.
În primul trimestru din 2014, categoria semipreparate și produse pre-gătite din carne, obținute la Europrod, a înregistrat o creștere în volum a vânzărilor tot cu 15% și o creștere valorică de 18%. Exporturile din această perioadă s-au dublat față de anul trecut (Franța, Marea Britanie, Spania, Norvegia). Anul trecut, compania Europrod și-a menținut o cotă de piață de 19% și poziția de lider pe categoria produselor semipreparate și de tip ready-meal. Vânzările în 2013 au totalizat 24,5 milioane de lei, în creștere cu 6% față de 2012, iar pentru anul în curs compania își propune o creștere totală a cifrei de afaceri de 7%, în contextul în care mizează și pe o creștere în continuare a volumului exporturilor, care anul trecut au reprezentat 12% din totalul vănzărilor.
Europrod este certificată BRC (British Retail Consortium), recunoscută de toți specialiștii în domeniu drept cel mai complex și exigent standard privind siguranța alimentară din toată Europa, impus de retailerii din Regatul Unit și absolut necesar unei companii pentru a putea exporta pe acea piață.
Lasă un răspuns