Societatea Salbac, din Grupul de firme Agricola Bacău, a lansat varianta calibrată la 300 de grame a Salamului de Sibiu Agricola – produs care continuă să dețină o cotă de piață de circa 50% din total segment Salam de Sibiu comercializat în România.
„Venim în întâmpinarea consumatorilor cu același produs, dar cu un gramaj mai mic, pentru a-l face accesibil cât mai multor oameni – spune Angelica Șmil, directorul general al companiei Salbac. Suntem conștienți de vremurile dificile pe care le traversăm împreună, noi și oamenii pe masa cărora ajung produsele noastre. Dar, pentru că ne respectăm clienții, nu facem rabat de la calitatea produselor și identificăm modalități prin care să devină mai accesibile chiar și produsele de înaltă calitate, așa cum este Salamul de Sibiu. Aceasta este motivația pentru care am lansat varianta calibrată de 300 de grame a Salamului de Sibiu Agricola”. La jumătatea lunii august, Salamul de Sibiu Agricola calibrat la 300 de grame era listat în trei mari lanțuri internaționale, urmând să intre pe rafturile altor trei rețele de magazine.
Salamul de Sibiu Agricola se obține după un proces de maturare a cărnii care se întinde pe durata a 90 de zile, iar gustul și integritatea acestui produs sunt neschimbate de mai bine de 40 de ani, astfel încât este, la acest moment, cel mai vândut Salam de Sibiu din România. Pentru prima dată în ultimii patru ani, piața națională a Salamului de Sibiu a înregistrat o scădere de peste 10% în primul semestru al anului în curs, comparativ cu perioada similară din 2012.
Angelica Șmil ne-a informat că în 2008, anul modernizării fabricii de produse crude-uscate, au fost livrate în piață 257 de tone de Salam de Sibiu Agricola, dar la finalul anului trecut s-au livrat 612 tone, iar pentru 2013 estimează vânzări de 671 de tone.
Un estimat pentru primele 8 luni ale anului 2013 arată că volumele de Salam de Sibiu Agricola comercializate de Salbac au crescut cu aproape 5% față de anul trecut și s-a ajuns la aproape 440 de tone. Valoric, vânzarile vor înregistra, la 31 august, o creștere de 15%, dezvoltând o cifră de afaceri de aproape 4,750 mil. Euro – aproximativ un sfert din cifra de afaceri totală a companiei Salbac.
În primele 6 luni (2013 vs. 2012), piața de carne procesată a scăzut cu câteva procente, continuând trendul negativ al ultimilor doi ani, în timp ce vânzările Salbac au crescut cu 10%.
Creșterile successive din ultimii ani au propulsat Salbac-ul pe locul 8 în topul producătorilor de mezeluri din România după valoarea vândută și pe primul loc în categoria salamurilor crude-uscate. (Petru DONE)
ana a zis
Nu l-ati facut accesibil de vreme ce pretul per kg depaseste 65 lei!Fariseilor!