Puiul Fericit de la Agricola Bacau, produs premium lansat in premiera pe piata locala in 2010, a reusit sa se impuna in preferintele consumatorilor care cauta savoarea si gustul carnii de altadata. La numai un an de la lansare, Puiul Fericit inregistreaza vinzari medii lunare de 15 tone. in total, de la lansarea din iulie 2010, valoarea vinzarilor de Pui Fericit este de peste 500.000 de euro. „Puiul Fericit este un produs de nisa, premium, care s-a impus si si-a cistigat repede clientii prin calitatea deosebita, mentinindu-se la un nivel constant din punct de vedere al vinzarilor. In numai un an, peste un milion de romani au savurat gustul puiului crescut ca la curte – hranit cu 80% porumb si scos la iarba verde. Pentru noi, performanta este cu atit mai notabila, cu cit piata carnii de pasare in general s-a aflat in ultimele luni pe un trend descrescator. Potrivit ultimelor masuratori, in perioada iunie- iulie 2011, piata carnii de pasare a scazut cu 15% fata de perioada similara din 2010, context in care vinzarile Agricola au fost pe un trend crescator” – a declarat Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau. Astfel, in perioada iunie- iulie 2011, Agricola Bacau a vindut 6.026 tone carne pui, fata de 5.555 tone in iunie – iulie 2010, raportind astfel o crestere in volum de 8% si respectiv 22% in valoare. in plus, raportate la evolutia din perioada aprilie- mai, vinzarile de carne de pasare Agricola Bacau au avansat in iunie- iunie cu 18% in volum si 16 % in valoare, in timp ce piata a scazut. Cumulat, in perioada ianuarie – august 2011, Agricola Bacau a vindut 21.213 tone carne pui, fata de 17.377 tone in primele 8 luni ale anului 2010 (plus 22%). „In ultimii doi ani am asistat la mai multe tendinte de modificare ale obiceiurilor de consum ale romanilor determinate in special de scaderea puterii de cumparare si nesiguranta zilei de miine. Agricola Bacau a urmarit indeaproape aceste modificari de comportament de consum si si-a adaptat din timp si gradual strategia de dezvoltare la noile realitati. Oferim clientilor un portofoliu variat de produse, optimizat din punct de vedere al costurilor, la o calitate garantata. Iar acest lucru se reflecta in evolutia vinzarilor” – a precizat Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau. (Petru DONE)
Lasă un răspuns