Compania a lansat salamul „Exclusiv Agricola”, o experiență adresată cunoscătorilor.
Producătorul celui mai apreciat Salam de Sibiu din România, Grupul Agricola Bacău, a anunțat lansarea pe piață a unui nou produs adresat celor mai rafinați consumatori ai săi, „EXCLUSIV”, un salam crud-uscat care, datorită ingredientelor și rețetei inovatoare, poate fi considerat ca făcând parte din categoria delicateselor. Batonul EXCLUSIV AGRICOLA are circa 300 g, iar prețul de raft recomandat este de 80 de lei pe kilogram.
Brandul Agricola i-a răsfățat, în ultimii ani, pe cei mai pretențioși consumatori ai săi, «exploratorii de gusturi», prin lansarea unor produse de excepție, inovatoare, unice în segmentul de vârf al salamurilor crud-uscate. Sunt de apreciat, în orice moment al zilei, Cârnații Sticks și Cârnații Sticks Picanți, iar cu ocazia Sărbătorilor de Paște și Crăciun fac deliciul cunoscătorilor Edițiile de Colecție ale Salamului de Sibiu: salamul cu Coniac sau cu Vin Roșu.
Pentru că noul produs ridică ștacheta calității pe piața salamurilor crude-uscate, pentru că este considerat de fabricanții lui drept un etalon pentru industrie, pentru că este dedicat oamenilor cu un caracter puternic, care prețuiesc inovația, acesta poartă denumirea EXCLUSIV – AGRICOLA. „Denumirea – spune Angelica Șmil, directorul general al firmei Salbac – a rezultat ca urmare a calității de excepție a produsului. Este un produs de nișă, poziționat premium-plus și avem încredere că, în curând, vom dezvolta o gamă mult mai largă de produse din această categorie. Produsul este disponibil, deocamdată, în magazinele Agricola și în mai multe conturi internaționale, însă îl vom lista și în delicaterii”.
Noul produs poate fi considerat „o experiență culinară completă” – după cum spun cei care l-au creat, „părinții” Salamului de Sibiu Agricola. Ei vorbesc despre o experiență provocatoare, care pune la încercare simțurile din toate perspectivele: vizual, olfactiv, gustativ. Este un produs de tip salam crud-uscat de excepție, cu arome mediteraneene subtil induse de condimente fine, naturale, îmbrăcat în membrană naturală și mucegai nobil.
„Dacă în anul 2008 Salbac comercializa 257 de tone de Salam de Sibiu Agricola, la finalul anului trecut vânzările au atins 612 tone, iar pentru 2013 se estimează vănzări de 671 de tone – a precizat Angelica Șmil. Iar dacă la Salamul de Sibiu vorbim de triplarea volumelor, pe ansamblu vânzările de salamuri crude-uscate Agricola s-au dublat în ultimii cinci ani, iar astăzi suntem lideri la această grupă de produse. Ceea ce ne determină cu atât mai mult să fim alături de consumatorii noștri cei mai exigenți, cărora le vom oferi periodic produse noi, inovatoare, pe măsura așteptărilor. Din punct de vedere al business-ului, pentru anul în curs ne-am propus o creștere cu 15% a cifrei de afaceri și creșterea exporturilor la 10% din cifra de afaceri, de la 4% anul trecut”. (Petru DONE)
Lasă un răspuns