Agricola lansează, de Sărbători, un nou produs crud uscat – Cârnați Sicks Picanți -, adresat cunoscătorilor în căutarea unor noi gusturi și arome deosebite. Lansarea are loc în magazinele Agricola, urmând ca de la începutul anului viitor acest sortiment să se găsească și în marile rețele ale retailului modern.
Noul produs a fost dezvoltat ca urmare a succesului din piață a predecesotului său lansat în primăvara anului trecut, Cârnații Sticks Picanți. De această dată, maeștrii de la Salbac (companie din Grupul Agricola) au reușit să combine, într-un mod surprinzător de rustic, savoarea cărnii de porc și de vită cu o aromă bine definită, plăcută, de boia și una mult mai subtilă de usturoi. „Cârnații Sticks Picanți – spune Angelica Șmil, directorul companiei Salbac – vin să completeze un portofoliu prețios de produse crud-uscate pe care echipa Salbac l-a dezvoltat cu succes de-a lungul timpului. Suntem lideri de piață în România la grupa salamurilor crud-uscate, cu vănzări de 16,2% din total, iar sortimentul nostru vedetă înregistrează performanțe în creștere de la o perioadă la alta. Bineînțeles că, acum, de Sărbători, avem la raft prețioasele ediții de colecție apreciate de cunoscători: Salamul de Sibiu cu aromă de coniac și cel cu aromă de vin roșu, românesc. Tot în această perioadă, în magazinele Agricola se poate achiziționa pentru masa de Sărbători Rulada din Pui Fericit, o specialitate tradițională realizată manual, care utilizează ca materie primă piept și pulpă de Pui Fericit Agricola.”
Salamul de Sibiu Agricola a înregistrat, la ultima măsurătoare de piață (octombrie 2012), o cotă valorică de 54,6%, respectiv o cotă în volum de 50,8% din total segment Salam de Sibiu comercializat pe piața internă.
Estimările arată că la sfârșitul acestui an Salbac va înregistra o cifră de afaceri de 80,5 milioane lei, cu 16,5% mai mare decât cifra de afaceri din 2011. Anul acesta compania a vândut cu 11% mai multe salamuri crude uscate decât anul trecut. In ce privește Salamul de Sibiu Agricola, anul 2012 a însemnat vânzări volumice cu aproape 10% mai mari decât anul trecut.
Agricola este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România și principalul exportator din această categorie, care în septembrie 2012 împlinește 20 de ani de la înființare. Agricola este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviță cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată și de alți jucatori din piață.
Agricola este și primul brand de carne de pui care și-a asumat un demers de responsabilitate socială, lansând în anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT, prin care a explicat oamenilor cum se aplică un plan de biosecuritate, crescând încrederea populației în carnea de pui autohtonă și sensibilizând autoritățile în scopul luării unor măsuri necesare în momente grele. (Petru DONE)
Lasă un răspuns