Banca Transilvania a anunțat, în urma tentativelor de phishing (fraude comise de hackeri și infractori pe site-urile băncilor comeerciale) la care a fost supus site-ul său, că gestionează situația prin departamentele sale specializate. „Au fost luate măsuri de contracarare a acestor tentaive, – spun oficialii băncii – așa încât nu au fost înregistrate pierderi, iar securitatea clienților nu a avut de suferit.”
Totodată, banca a mai precizat că nu a solicitat și nu va solicita, prin intermediul e-mail-ului, informații cu caracter confidențial și a făcut recomandări clienților pentru a nu deveni victime ale atacurilor de tip phishing. „Nu accesați link-uri din e-mail-urile nesolicitate sau trimise de persoane necunoscute, în special cele care par să fie trimise de bancă – este prima recomandare. Nu accesați/descărcați fișiere atașate, primite prin intermediul e-mail-ului, nesolicitate sau primite de la persoane necunoscute, în special cele care în aparență sunt trimise de bancă. Accesați BT24 Internet Banking doar de pe adresa web a băncii sau prin introducerea adresei în bara de adresă din browser, folosind întotdeauna tastatura și nu un anumit link. Verificați în bara de adresă din browser dacă adresa existentă este cea a serviciului de Internet Banking cunoscută. Verificați dacă aveți o conexiune criptată (HTTPS) cu site-ul Internet Banking BT24 și dacă deținatorul certificatului digital aferent acesteia este Banca Transilvania. Urmați cea mai bună practică de securitate a PC-ului de unde are loc logarea: asigurați-vă că are instalate soluții anti-virus și anti-spyware, iar acestea sunt actualizate regulat; nu salvați elementele de autentificare din aplicația Internet Banking în memoria calculatorului; parolele trebuie să aibă complexitate ridicată (să conțină litere mici, mari, numere și caractere speciale) și să fie schimbate periodic.”
Lasă un răspuns