Constructorul băcăuan Dorinel Umbrărescu a câștigat licitația și pentru execuția lotului 2 al Autostrăzii Bacău-Pașcani, lotul de 19 kilometri dintre Trifești și Gherăești (jud. Neamț) având o lungime de 19 kilometri și o valoare de aproape 1,3 miliarde lei. Practic, Umbrărescu are contracte semnate pe cinci dintre cele 13 loturi ale Autostrăzii Moldovei A 7 și este desemnat câștigător pentru loturile 2 și 3 ale secțiunii Buzău-Focșani, pe lotul 1 Bacău-Pașcani (anunțat ieri), iar pentru lotul 3 Bacău-Pașcani este favorit, anunțul oficial urmând să fie făcut în curând.
Durata de execuție este de 30 de luni, iar pe traseu sunt 14 poduri și pasaje, dar și un viaduct cu o lungime de 525 de metri, a anunțat vineri, șeful CNAIR, Cristian Pistol: ,,Încă un lot al Autostrăzii Bacău-Pașcani (A7) a fost câștigat de UMB Spedition! Pentru construcția celor 19 km ai lotului 2 al sectorului de autostradă Bacău-Pașcani (Trifești – Gherăești), antreprenorul român are la dispoziție 30 de luni și 1,27 de miliarde de lei (fără TVA). Contractul (finanțat prin PNRR) include construcția a construcția a 14 poduri și pasaje dar și a unui viaduct de o complexitate tehnică ridicată (525 metri) și poate fi semnat după 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații.”
Constructori din România, Ucraina și Turcia au depus 23 de oferte pentru execuția celor trei loturi ale Autostrăzii Bacău-Pașcani, investiție de aproape 6 miliarde lei finanțată prin PNRR. Autostrada Bacău-Pașcani, ultima secțiune a Autostrăzii Moldovei A7, are o lungime de 77 de kilometri, iar termenul de execuție este de 30 de luni.
Pe secțiunea Bacău-Pașcani, la intersecția cu Autostrada Unirii A8, este proiectat un nod rutier de tip turbion, adică o intersecție cu bretele de viteză pentru toate direcțiile.
Lasă un răspuns