Regândit din „temelii” (cu o platformă tehnică nouă, cu o greutate mai mică (minus 80 kg) și cu un consum redus până la 3,8 litri la suta de kilometri (TDI), cu o listă impresionantă de echipamente de siguranță și confort, noul Golf 7, din gama Volkswagen, a fost prezentat, ieri, 10 decembrie, și în Bacău, de Cybernet Auto Center.
„Ca noutate – au spus reprezentanții companiei din Bacău -, noul Golf folosește platforma MQB (Modular Transverse Matrix), polivalentă, oferă o gamă complet nouă de sisteme multimedia și o generație reinventată de motoare TDI și TSI. Platforma oferă o structură de rezistență îmbunătățită, care poate găzdui și motoare electrice.” Prețul minim, cu TVA, trece puțin peste 15.400 de euro și poate ajunge, în funcție de dotări suplimentare, la 25.200 de euro.
Noua mașină are volume mai mari față de modelul anterior – în apartament un plus de 59 mm, la partea anterioară 30 mm, la spațiul interior 14 mm, la partea posterioară 12 mm, în portbagaj 30 de litri în plus etc. Portbagajul găzduiește multe detalii utile: podeaua variabilă, sistemul de acoperire care poate fi depozitat sub podea, protecția pentru spate, pragul foarte jos pentru încărcarea facilă a obiectelor grele, posibilitate de încărcare prin banchetă, pentru obiecte lungi. Spătarul banchetei poate fi rabatat pentru a se mări capacitatea de încărcare a porbagajului, iar cârligul rabatabil de remorcare poate fi oricând folosit cu ușurință.
Interiorul noului Golf este complet nou (volan, decoruri, scaune). Frâna de mână clasică a fost înlocuită cu una electronică. De asemenea, este prezentă o nouă generație de sisteme multimedia (în dotarea standard se află un radio CD cu ecran color de 12,7 cm, cititor de carduri SD, tuner radio cu antenă Diversity, egalizator cu trei frecvența etc. Pentru numai 191 de euro în plus, se face un upgrade la radio CD. Ca sistem de navigație este oferit modelul Discover Media, la 614 euro, sau Discover Pro, la 1.502 euro.
La capitolul siguranță se remarcă sistemul de frânare automată „Multi Collision Brake” în dotarea standard. În momentul unui eventual impact, mașina este frânată până la zece kilometri la oră. Pentru prima dată pe Volkswagen Passat, în dotarea standard apare și pe Golf 7 detectorul de oboseală, care la viteze de peste 65 km/h evaluează comportamentul șoferului și, prin semnale acustice și optice, îi recomandă… să bea o cafea. La ceva bani în plus (111 euro), mașina mai poate avea și alte sisteme de siguranță pentru protecția pasagerilor.
Motorizarea se remarcă prin transmisie manuală în cinci trepte, cilindree 1,6 litri/1.598 cmc, putere maximă de 105 CP la 3.000 – 4.000 rotații pe minut, cuplu maxim de 250 Nm la 1.500 – 2.750 rpm, viteză maximă 192 km/h și emisii de bioxid de carbon de 99 g/km (mixt) în clasa de emisii 5. (Petru DONE)
Ionut a zis
Aiurea, cu toate stralucirile puse de VW, masina ramane una slaba..de unica folosinta si fiabila pe o perioada scurta de timp.
Eu am un Golf 6 Blue Motion si mi-e ciuda ca am dat Skoda Octavia 1.9 D pe pacostea asta de masina.
Iata cateva comparatii:
1. Consum mult mai mare decat la Skoda
2. Fiabilitate redusa la costuri mari
3. Motor mototina extrem le lenes si consumator
4. Service scump
5. Tabla proasta
ma sunt ..dar… verificati calitatea inainte de cumparare..
Andrei a zis
Eu am testat masina. Este o masina foarte buna. Chiar si pe zapada e in stare sa te bage in scaun la plecare. Design placut si o multime de dotari. 2.0 d 150 cai consum in jur de 4 in oras la un mers normal …. parfum!!!
Nu il inteleg pe Ionut … Golfurile nu sunt bune ??? Nu sunt fiabile ???
Poate l-as crede daca targul auto nu ar fi plin de Golf 4. Samsarii aduc doar masini care se vand bine!