În anul 2015, Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bacău a primit nu mai puțin de 1589 de reclamații privind calitatea şi securitatea produselor şi serviciilor. În creștere față de anul trecut, când pe adresa comisariatului au sosit doar 1216 reclamații.
Dintre acestea, aproape jumătate (49%) au vizat serviciile nealimentare, 30% produsele alimentare, 16% cele financiare iar 5% bunurile și serviciile alimentare.
Din numărul total al reclamaţiilor închise, 408 au fost cu rezolvare amiabilă, 403 cu soluţionare pozitivă, 51 retrase, 111 nesoluţionabile, 345 neîntemeiate, 79 clasate şi 183 redirecţionate către: alte CJPC, DGFP Bacău, Jocuri de noroc, ISCTR Bacău, Primăria Bacău, Primăria Oneşti, Casa Judeţeană de Pensii, ASF – Dep. Supraveghere Asigurări, ITM Bacău, Colegiul Medicilor Bacău, A.N.R.E., D.S.P. Bacău, IPJ Bacău.
În ce privește activitatea CJPC în anul 2015, instituția a efectuat un număr de 2.826 acţiuni de control finalizate prin întocmirea unui număr de 1167 procese verbale de constatare şi 1659 procese verbale de constatare a contravenţiei, în urma cărora s-au aplicat 876 amenzi, în valoare totală de 1.975.350 lei şi 1.032 avertismente.
bogdan a zis
Am avut si eu o sezisare,si multumesc pentru sprijin dlui Director si angajatilor din subordine.