Începînd de duminică, 1 septembrie, abonații Direcției de Telecomunicații Bacău conectați la centralele telefonice digitale Alcatel vor beneficia de un nou serviciu. Serviciile de mesagerie vocală „Voces” și „Voces pro” vor putea fi utilizate de toți băcăuanii care solicită acest lucru. Diferența dintre cele două este că primul se adresează doar abonaților casnici, în timp ce al doilea poate fi utilizat și de abonații persoane juridice. Aceste servicii îndeplinesc funcționalitățile unui robot telefonic, permițînd înregistrarea mesajelor vocale pentru Voces și a mesajelor de voce și fax în cazul Voces pro. Mesageria se activează în momentul în care abonații fie nu răspund, fie linia telefonică este ocupată sau deranjată. Mesajele pot fi primite atînt de la telefoane fixe, cît și de la telefoane publice sau mobile. Pentru a beneficia de acest produs nu este necesară montarea de echipamente suplimentare.
Cît privește costurile, pentru serviciul Voces destinat abonaților persoane fizice nu se percep tarife de conectare și abonament, în timp ce serviciul Voces pro este oferit fără taxă de instalare, dar cu abonament lunar. Pentru accesarea căsuței vocale de la postul telefonic propriu apelul abonatului se tarifează cu un impuls, indiferent de numărul de mesaje ascultate. În cazul în care mesajele sînt ascultate de la un alt telefon, apelul se socotește ca un apel național. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns