Turcii de la Alarko, italienii de la Astaldi și constructorul băcăuan Dorinel Umbrărescu au avansat cu peste 3,5 puncte procentuale cu lucrările lor la Autostrada Bucureștiului, mega-podul de la Brăila și, respectiv, tronsonul 3 al Drumului Expres Craiova – Pitești, notează economica.net.
Turcii de la Alarko au avut un progres de 8,76 puncte procentuale pe lotul Glina – Vidra din Autostrada Bucureștiului (A0). Alarko a avut un avans semnificativ, de 3,66 la sută, și pe lotul Vidra – Bragadiru al A0. Mai exact, lucrările pe lotul 2 din A0 Sud au ajuns la un grad de execuție de aproape 42 de procente.
La egalitate de puncte, în clasament urmează italienii de la Astaldi, cu lucrările la „Golden Gate”-ul peste Dunăre, și grupul UMB, cu tronsonul 3 din Drumul Expres Craiova – Pitești.
Cei doi constructori au raportat progrese de 3,5 puncte procentuale pe cele două șantiere menționate. Astfel, lucrările la mega-podul de la Brăila au ajuns la un stadiu fizic de 58%, în vreme ce pe tronsonul 3 al DeX12, firmele lui Dorinel Umbrărescu au executat 20% din lucrări.
Popovici Costel Ciprian a zis
Autostrada Brașov – Bacău , de ce nu o face tot Umbrarescu ?