Bacăul va avea din nou reprezentare la Ministerul Transporturilor. Este vorba despre Constantin Gabriel Bunduc, care va fi numit secretar de stat, cu susținerea PSD Bacău.
Constantin Gabriel Bunduc are 40 de ani și a absolvit în 2005 Facultatea de Drept a Universității „Petre Andrei” din Iași.
Până în 2013 a lucrat în sistem privat, după care s-a angajat la Direcția Dezvoltare Durabilǎ și Managementul Proiectelor a Consiliului Județean Bacău.
Din 2016, este expert accesare fonduri structurale şi de coeziune si șef serviciu fonduri nerambursabile la Aeroportul Internațional George Enescu. Potrivit CV-ului său, a participat la redactarea și implementarea proiectelor de dezvoltare ale Aeroportului Bacău, în valoare de 120 de milioane de euro.
„Prioritatea mea este Autostrada A13 Bacău – Brașov, fiind singura fezabilă pentru trecerea Carpaților, în opinia mea, de om care a lucrat cu fonduri europene, a colaborat cu Jaspers și Uniunea Europeană. Cred că A13 e prima care poate fi finanțată din fonduri europene”, a declarat viitorul secretar de stat, pentru Ziarul de Bacău.
Numirea lui Bunduc la Ministerul Transporturilor va fi oficializată până la sfârșitul anului, prin publicarea în Monitorul Oficial.
Andrei a zis
Hai cu A13! Spor la treaba!
Votantul a zis
Un avocat ne spune ce autostrada e fezabila. Ar trebui ca un inginer sa dea verdicte în instanță, doctorii sa tina contabilitatea sau economiștii sa pună în ghips… creier.
Cat despre autostrăzi … mai asteptam
ciuma rosie a zis
Avocat ?
Petre Andrei ti se pare o facultate serioasa ?
luca a zis
„Cred că A13 e prima care poate fi finanțată din fonduri europene” …. doar ca A13 pare ca nu poate fi finantata din fonduri europene. Iar praf in ochi ….
Vlad Mircea a zis
Acest domn nu are niciun proiect finalizat de când este la CJ și este pus secretar de stat. Serios? Ce istoric are acest domn?
ciuma rosie a zis
Dar pe DN2 cat trebuie sa ne mai riscam vietile ?
Nu se moare pe DN11 cum se moare pe DN2.
Sau are Benea casa in BV si vrea sa ajunga mai repede la ea ?
Am citit pe G4Media ca sustii BC-BV in detrimentul IS-B.
Mi se pare mai urgenta autostrada spre Capitala decat cea spre munte.
Parerea mea.
Sper sa ai copii care merg saptamanal cu masina la facultate la Bucuresti.
Baluba a zis
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/asociatia-a-moldova-vrea-autostradaa-solicita-ca-bunduc-sa-nu-fie-numit-secretar-de-stat-la-transporturi–309620.html
Xxx a zis
Are scoala făcută la apelul bocancilor.Rezultate zero ,ca și șefii lui.Nulitati absolute.
Vine psd a zis
Of frățioare ,ce sa faci la Brașov ? A7 și A8 trebuie sa fie interesul comun al tutor moldovenilor . Apoi legături rapide pt orașele care nu au legătură cu ele.
Vorba multa minte putina și oricum nu veți realiza nimic.
Lili a zis
L am avut ministru la transporturi de la PSD pe domnul Sova , ce minununi a făcut pentru Bacău?. Domnul Benea nu afăcut nimic cat a fost la conducerea județului și cât a fost PSd ul la guvernare, acum critică că alți nu vor, se laudă cu proiectele de autostrăzi . Toți politicieni sunt penibili și ipocriți , nu stiu decât să mintă, să se jugnească uni pe alți.
Horia Banescu a zis
Nu se renunța la A8 (Târgu Mureș-Iași-Ungheni) în favoarea A13 Brașov-Bacau, ci toate proiectele au fost supuse unui proces de prioritizare. A13 este pe locul 14, cu 65,89 puncte iar sectorul Târgu Mureș- Târgu Neamț al A8 este pe locul 17 cu 64,12 puncte. Dar trebuie reținute câteva aspecte esentiale: 1. Prin PNRR se finanteaza aproximativ 60 km din A8. 2. A8 are un cost estimat de peste 6 miliarde de euro, dintre care 5,2 miliarde de euro, sectorul Târgu Mureș- Târgu Neamt. 3. A13, între Brașov și Bacău are un cost de 2,36 miliarde euro, deci mai puțin de jumătate decât sectorul montan al A8. 4. Prin POT (2021-2027), contribuția fondurilor europene pentru întreaga infrastructura rutiera, inclusiv cea secundara și variantele ocolitoare este de 2,37 miliarde de euro (restul vor fi bani din buget și imprumuturi). 6. Proiectele rutiere fazate (începute în exercițiul financiar 2014-2020, tranzitate și finantate din viitorul exercițiu financiar) însumează 1,44 miliarde euro.