La sediul sucursalei județene Bacău a Băncii Comerciale Române (BCR) au început lucrările de modernizare și renovare. Directorul sucursalei, Cezar Gotcu, spune că acest proces se impunea cu atît mai mult cu cît condițiile de lucru nu mai corespundeau standardelor din domeniu, mai ales că BCR se bucură de statutul de cea mai mare bancă românească din țară. „Modernizarea acestui spațiu, care a fost proiectat imediat după înființarea băncii, în condițiile economice din 1990, s-a impus în urma boom-ului afacerilor. Acum, BCR Bacău a ajuns să aibă peste 5.000 de clienți persoane juridice și aproape 70.000 de clienți persoane fizice”, precizează directorul Gotcu. Lucrările începute vor dura cinci luni și constau în climatizarea spațiilor, creșterea numărului de ghișee de deservire a clienților și recondiționarea unor finisaje exterioare și interioare depreciate în timpul trecut de la inaugurarea clădirii, în 1993. Cezar Gotcu îi asigură pe clienții băncii că „depunem eforturi pentru asigurarea condițiilor cele mai bune de desfășurare a activității”. Tocmai de aceea, înainte de începerea lucrărilor la sediul județean, a fost deschis un nou spațiu pe strada Mioriței nr 1, unde se execută toată gama de produse și servicii. „Ne adresăm tuturor clienților BCR să se orienteze cu încredere și către acest spațiu”, a adăugat Cezar Gotcu, mulțumindu-le pentru înțelegere. (Florin POPESCU)
Lasă un răspuns