Câteva sute de abonați la Compania Regională de Apă Bacău (CRAB) nu au primit la termen facturile aferente consumului pe iunie-iulie 2017.
„Ultima factură e pentru consumul din luna mai, alta n-am primit. Am sunat la dispecerat și mi-au spus că e un soft de facturare cu probleme și că se rezolvă în câteva zile. Deja, factura încă neemisă se apropie de scadență. Eu trebuie să plec în concediu, dacă mă trezesc debranșat pentru neplată, deși factura nu a ajuns la mine?!”, ne-a declarat alarmat Costel Dumbravă.
Contactat de Ziarul de Bacău, directorul general Ioan Bejan a confirmat întârzierea, pe care a pus-o pe seama unei proceduri tehnice care se derulează cu blocaje. „Se trece de pe o soluție informatică mai veche pe una mai nouă, iar încărcarea bazei de date generează unele probleme”, a explicat Bejan. Potrivit managerului, schimbarea softului se face cu asistența unei firme specializate și se lucrează non-stop.
Facturi se emit zilnic, dar întârzieri sunt pentru perioada cuprinsă între finalul lunii iunie-finalul lunii iulie. Sunt afectați câteva sute de abonați, dar miercuri și joi vor fi expediate și facturile lor. Cât despre posibilele debranșări cauzate de această întârziere, directorul Ioan Bejan a spus că pentru câteva zile de întârziere nu se iau asemenea măsuri, însă cei care ar putea să aibă această problemă ar face bine să sune la CRAB.
Abonații la CRAB se pot interesa despre situația facturilor la serviciul de facturare al CRAB, telefon 0752.069.814, sau la Relații cu publicul, prin centrală: 0334.401.796.
Stan a zis
Salariile nu le sunt afectate de soft? Cat de sus ar sari de kur daca le-ar intarzia lefurile mari??
In loc sa-si ceara scuze pun oamenii sa dea telefoane si sa se intereseze. Se putea prelua baza de date si sa se faca teste „la rece” dupa care sa intre in plin.
Probabil ca acei bani pentru teste se regasesc in comisioane.
Au asigurata mentenanta? Pe ce perioada?
TUCU a zis
Niste nenorociti ! Nici calitate, preturi umflate, tarifele pt. verificarea apometrelor exagerate ( mai mari decat costul unui apometru nou) Bataie de joc, cat de multa; pentru ei toate apometrele verificate sunt defecte, chiar daca sunt noi.
Mihailescu Silviu a zis
Pai si de cand plata verificarii apometrelor este in sarcina consumatorului? Stimate domn, CRAB ori face o grava confuzie , ori nu se cunoaste legea organica a serviciilor de alimentare cu apa si canalizare Legea nr.241/2006 republicata https://legestart.ro/legea-serviciului-de-alimentare-cu-apa-si-de-canalizare-nr-2412006-republicare/
In plus exista un regulament de organizare si functionare al serviciilor de alimentare cu apa si canalizare , aprobat de ADIA Bacauhttp://adibacau.ro/hcl/HCL-38-10-11-09
http://adibacau.ro/hcl/HCL-33-10-10-20
http://adibacau.ro/hcl/HCL-29-10-02-16
Mario a zis
Cea mai neserioasa si inapoiata companie.Optiuni putine pt plata facturilor,facturile vin greu…