Grupul Agricola Bacău și Grup Șapte, agenție de comunicare integrată de BTL (Below the line), derulează până pe 8 iunie o campanie de degustare și informare la raft pentru produsele pre-gătite din carne de pui și produse vegetale. Campania de informare și degustare are loc la nivel național, în principalele rețele de hypermarket.
Oferta de la Agricola cuprinde meniu din carne de pui pentru o cină perfectă (Cordon Bleu, schnitzel, nuggets, medalion din piept de pui) și meniu din carne de pui și produse vegetale pentru o gustare perfectă (nuggets din piept de pui, snack din piept de pui, pui Shangai, falafel și schnitzel vegetal).
Produsele pre-gătite conțin integral piept de pui refrigerat marca Agricola și sunt tratate termic prin coacere în abur, iar pentru consum necesită doar încălzire. Pe ambalajul fiecărui produs sunt menționate temperatura și timpul pentru încălzire.
Grupul de firme Agricola este unul dintre cei mai mari producători de carne, produse din carne (carne de pasăre, produse convennience, preparate din carne și tip salam de Sibiu, specialități din carne de pasare) și ouă din România.
Grup Șapte are o experiență de 14 ani pe piața romanească și oferă servicii integrate de sales support, shopper marketing și events marketing. Printre clienții Grupului lucrează se numără companiile Beiersdorf, Agricola, Staropramen, Bunge, Agrana, Vel Pitar, Lactag, Zewa, Kraft Foods, Henkel, 3M, Milupa, Kandia, Hochland, Nestle, Unilever, BIC și Alexandrion Group Romania. În 2012, Grupul a fost nominalizat la premiul Effie, în categoria Shopper Marketing, pentru campania NIVEA Sun/Summer Memories. (Petru DONE)
Lasă un răspuns