Primăria Bacău s-a trezit că spațiul închiriat în clădirea SIF nu este suficient pentru întreaga activitate a executivului local. După ce s-a bătut cu pumnul în piept că va face o economie la buget plătind o chirie de aproape 60.000 de euro pe lună, primarul Viziteu caută acum să mai închirieze un spațiu pentru arhiva Direcției de Taxe și Impozite Locale.
Primăria Municipiului Bacău a anunțat că închiriază un spatiu cu destinația arhivă, pentru DITL (Direcția de Taxe și Impozite Locale), de 250-300 mp, care să beneficieze de aerisire, jaluzele, să fie încălzit și cu instalație electrică. Spațiul mai trebuie să fie dotat cu rafturi de metal și accesul să fie facil. iar condițiile de umiditate să fie scăzute. De asemenea, sa permită amenajarea unui birou pentru consultarea dosarelor, scanarea sau copierea elementelor acestora, cu posibilitate de instalare P.C. și acces la rețeaua de internet.
Amintim că DITL se mută în clădirea SIF, acolo unde Primăria Bacău și-a extins deja chiria de la 2600 mp, la suprafața maximă pe care o putea închiria, de circa 6000 mp, pentru a muta în clădire și alte instituții din subordine, printre care Direcția de Taxe și Impozite. La un preț de 41,74 de lei mp, fără TVA, municipalitatea plătește aproximativ 60.000 de euro în fiecare lună pentru spațiul folosit. De altfel, primarul Viziteu a insistat de câte ori a fost întrebat pe faptul că prin mutarea DITL și a altor instituții din subordine, precum CSM sau Poliția Locală, în clădirea SIF, va face o economie la buget, pentru că acestea nu vor mai achita chirie proprie. Asta în ciuda faptului că prețul plătit și de Poliția Locală și de DITL era mai mic.
Acum însă, se pare că spațiul nu este suficient, sau nu corespunde nevoilor, deoarece municipalitatea caută un alt spațiu pentru arhiva DITL, pe care va plăti alți bani publici. Primăria nu a explicat cum va funcționa logistic această schimbare, având în vedere că Direcția de Taxe și Impozite și arhiva sa vor funcționa la adrese diferite.
Lasă un răspuns