CNAIR a efectuat noi vizite pe șantierele lui Dorinel Umbrărescu, după ce oficialii de la Ministerul Transporturilor și-au exprimat îngrijorarea în legătură cu faptul că firmele lui Dorinel Umbrărescu nu se vor putea împărți pe mai multe „fronturi”. În 2024, antreprenorul român are cele mai multe sectoare de drum, de infrastructură mare, în lucru.
„La ora actuală, este unul din cei mai puternici constructori și nu doar din România. Abordarea șantierelor este una eficientă. Mobilizează muncitori, utilaje, management, atât cât este nevoie pentru etapa în care se află la momentul respectiv în șantier”, a declarat pentru Ziare.com Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Dorinel Umbrărescu va finaliza în 2024, înainte de termen, mai multe sectoare de drum de mare viteză, transmite CNAIR. Stadiul fizic al lucrărilor este mult mai înaintat decât se precizează scriptic, formal, susține purtătorul de cuvânt al CNAIR.
„În legătură cu stadiul lucrărilor antreprenorului Dorinel Umbrărescu, realitatea de pe șantiere este cu mult înaintea cifrelor consemnate în acte și pe site-ul oficial CNAIR. Explicația se referă la formula de calcul, care e consemnată într-un mod diferit, în ceea ce privește datele de pe site. Companiile antreprenorului român lucrează în avans, și-a făcut un obicei din asta. Termină, abia apoi facturează, deci lucrările nefacturate nu sunt încă înregistrate pe site (…) Remarcăm un stadiu foarte avansat al lucrărilor, care vor fi gata înainte de termen, chiar în acest an. Asta e specific firmelor puternice, exact ceea ce fac și companiile lui Dorinel Umbrărescu”, a declarat Alin Șerbănescu pentru sursa citată.
La începutul lunii iunie, oficialul CNAIR, consilier al ministrului Transporturilor, a transmis pentru Ziare.com stadiul celor mai avansate lucrări operate de firmele UMB și care vor fi gata în 2024. Se anunță vești bune de pe Autostrada Moldovei (A7) și de pe DEx Craiova – Pitești:
- Buzău-Focșani, lotul 1 (lungime – 5 km, stadiu fizic – 62 la sută);
- Buzău-Focșani, lotul 2 (lungime – 31 km, stadiu fizic – 85 la sută);
- Buzău-Focșani, lotul 3 (lungime – 36 km, stadiu fizic – 61 la sută);
- Buzău-Focșani, lotul 4 (lungime – 11 km, stadiu fizic – 86 la sută);
- Craiova-Pitești, lotul 4 (lungime – 32 km, stadiu fizic – 65 la sută).
Până la final de 2024 se va circula pe tronsoanele menționate, care potrivit calendarului convenit de Ministerul Transporturilor și UMB, au termen anul 2025 (aprilie 2025 pentru lotul 2 din Buzău-Focșani, trimestrul 2 pentru lotul 3 din Buzău-Focșani, trimestrul 3 pentru lotul 4 din Buzău-Focșani). Restul erau programate pentru anul curent.
Faghiean a zis
Eheei, dacă tot romanul și-ar da interesul să lucreze la capacitate maximă și cu simț de răspundere – am fi mult mai avansați!!!