La nivelul RAJA S.A. s-au dispus noi măsuri de protecție a securității și sănătății personalului, dar și a abonaților, ce presupun schimbarea modului de lucru cu publicul, după ce a fost decretată starea de urgență.
Astfel, începând cu data de 17 martie 2020, în întreaga arie de operare, programul structurilor care implică relații cu publicul se desfășoara fără interacțiunea directă a angajaților RAJA cu persoanele din afara societății. În acest sens, clienții noștri au la dispoziție variante electronice sau telefonice pentru diferite operațiuni și asistență. Le recomandăm acestora să ne contacteze pe adresele de e-mail, prin formularul de sesizări, sugestii sau reclamații online și la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul RAJA www.rajac.ro.
Excepție fac casieriile RAJA, care vor avea program normal de lucru cu publicul. În acest sens, facem apel către toți clienții societății să evite crearea de cozi/aglomerație și să respecte distanța între persoane de cel puțin 1,5 m.
Numărul de Call Center 0241.924 precum și Contul de client on-line rămân în continuare operaționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru informații, reclamații, transmiterea consumului de apă, etc.
Încurajăm clienții să utilizeze metodele de plată on-line a facturilor, prin intermediul contului de client RAJA, dar și prin transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare.
Incepand cu data de 19 martie 2020, ora 08.00, pentru a asigura protecția sănătății consumatorilor noștri, prin accesul sigur la apă potabilă de calitate, au fost luate măsuri de izolare preventivă a angajaților care dețin un rol esențial în asigurarea acestui serviciu vital. În acest sens, la nivelulul Centrului Zonal Onesti, s-au constituit 3 puncte de permanență, în care personalul stabilit funcționează în condiții de izolare, asigurând supravegherea și funcționarea serviciului pentru toata perioada de criză. De asemenea, există 4 echipe de intervenție, pregătite să intervină în orice moment, în eventualitatea în care apar defecțiuni pe rețeaua de apă și canal.
In acest moment, apa potabilă se furnizează în condiții normale, rezervoarele fiind pline in proporție de 98%.
Va reamintim ca s-a realizat stocul necesar cu materiale consumabile/piese de schimb pentru asigurarea operării și întreținerii instalațiilor de tratare a apei și a rețelelor de distribuție, iar laboratoarele de încercări apă potabilă și apă uzată au fost dotate cu reactivii necesari în vederea efectuării încercărilor fizico-chimice şi bacteriologice pentru o perioadă de minim 6 luni.
Odată cu instituirea Stării de urgență pe teritoriul României, ca urmare a evoluției situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, vă asigurăm că am implementat și respectăm toate măsurile necesare pentru furnizarea apei potabile în regim continuu și în condiții de siguranță. Celula de criză înființată la nivelul societății gestionează 24/24 toate măsurile dispuse la nivelul companiei pentru prevenirea răspândirii virusului și funcționarea tuturor sistemelor. În acelasi timp, menținem o legătură permanentă cu Compania Regională de Apa Bacau, în scopul bunei colaborări în cazul apariției unei defecțiuni.
Lasă un răspuns