Anunțul a fost făcut astăzi de către reprezentantul Spedition UMB, în cadrul unei întâlniri organizate de Prefectura Bacău, privind monitorizarea stadiului eliberării autorizațiilor pentru realizarea variantei ocolitoare a Bacăului.
Ședința s-a desfășurat la sala mică a Palatului Administrativ, de la ora 10.00, cu participarea tuturor factorilor responsabili , cu scopul analizării stadiului emiterii avizelor necesare, al realizării exproprierilor suplimentare de către constructor, precum și cu privire la numărul situatia descărcării de sarcini la nivelul siturilor arheologice în vederea desfășurării optime a lucrărilor aferente variantei ocolitoare.
În cadrul ședinței s-a anunțat de către constructor că lucrările pe șantier se vor relua luni, 13 ianuarie 2020, în funcție de temperaturile din cursul nopții.
Pentru eficientizarea demersurilor legale, prefectul Liviu Alexandru Miroșeanu a solicitat participarea la următoarea ședință din data de 20 ianuarie a.c., a reprezentanților Direcției regionale de drumuri și poduri Iași, societății Cartotop care efectuează documentația cadastrală, alături de primarii unităților administrativ-teritoriale pe raza cărora se desfășoară lucrările de construcție.
Cristi a zis
Iata cum construiau turcii centura. Ce latime impresionanta avea soseaua.
https://ziaruldebacau.ro/lovitura-pentru-centura-bacaului-turcii-de-la-eko-insaat-ve-tic-as-renunta-la-contract-si-se-face-o-noua-licitatie/
alta intrebare a zis
Ar fi interesant sa aflam macar data finalizarii bucatii de centura spre Brasov , dar …vremea nu ne lasa!
adi a zis
esti doar un sarac cu duhul. esti unu dintre aia care nu merita nimic.
Matt a zis
Dacă știm din cultura noastră generală că la momentul derulării contractului cu turcii proiectul/ contractul prevedea construirea secțiunii de autostradă ca „half profile” – un singur sens la nivel de asfalt urmând ca „full profile”-ul să facă obiectul unei noi licitații/ nou contract de execuție lucrări – putem să comentăm referitor la lățime (deși lățimea drumului nu a fost decizia firmei turcești). Dar faptul că urma să fie „half profile” nu reiese oricum din articolul respectiv. Dacă remarca referitoare la lățime este bazată pe ce se vede în poza din acel articol, atunci, pentru informare, lucrarea din poză este o decopertare pentru descărcarea arheologică a traseului, nicidecum lățimea aliniamentului fostei viitoare șosele.