Posesorii de celulare pot de acum să-și consulte conturile de card pe care le au la BRD. Orange, împreună cu BRD-Group Societe Generale, a lansat un serviciu de mobile banking, numit Mobilis, care oferă acces permanent la conturile de card deschise la BRD, direct de pe telefonul mobil Orange. Serviciul Mobilis le permite abonaților Orange să facă operațiuni bancare permanent, indiferent de zi și oră. Printre operațiunile care se pot realiza prin Mobilis se numără obținerea de informații despre situația conturilor de card emise de BRD și inițializarea transferurilor între aceste conturi. Serviciul Mobilis permite și plata facturilor emise de companiile agreate de BRD. În prezent este posibilă doar plata facturilor emise de Orange. Clienții pot primi informații despre cursurile valutare și despre produsele și serviciile băncii, se pot reîncărca și conturile Orange PrePay sau se pot primi mesaje de avertizare cu privire la modificările ce au loc în conturile de card. Pentru fiecare solicitare, utilizatorul primește un mesaj-text care este tarifat cu 16 cenți. Mesajele programate sau alarmele sînt tarifate cu 14 cenți pe mesaj. Accesul la serviciul Mobilis este posibil atît din rețeaua Orange cît și din rețelele de telefonie mobilă din străinătate cu care Orange România are acorduri de roaming. Tranzacțiile efectuate prin intermediul Mobilis se fac în condiții de deplină siguranță și securitate, deoarece clienții utilizează propriul cod PIN, iar fiecare tranzacție este criptată cu un set special de coduri care protejează clienții împotriva oricărei utilizări frauduloase a serviciului. (Florin POPESCU)
Lasă un răspuns