Dedeman rămâne cel mai valoros brand deținut integral de acționari români, protejându-și poziția a treia în clasamentul general, realizat de Brand Finance, o firmă de evaluare și strategie de brand.
Retailerul eMAG, cu proprietar sud-african, crește în valoare cu 29% și devine cel mai valoros brand românesc, depășind pentru prima dată Dacia. eMAG este urmat de compania de bricolaj Dedeman și de retailerul electro-IT Altex, care completează creșterea sectorului de retail în clasament.
Brandul eMAG (în creștere cu 29%) a depășit valoarea de 1 miliard de euro (1,027 milioane de euro) și a depășit Dacia (în scădere cu 28% la 815 milioane de euro).
Dedeman, a cărui valoare de brand a crescut cu 24% până la 504 milioane euro, și Altex, în creștere cu 31% până la 123 milioane de euro, reprezintă, împreuna cu eMAG, creșterea brandurilor din retailul românesc.
În pofida faptului că operează în principal prin magazine fizice, într-un mediu puternic afectat de restricțiile din timpul pandemiei, brandul Dedeman a crescut și rămâne cel mai valoros brand deținut integral de acționari români, protejându-și poziția a treia în clasament.
Valoarea combinată a primelor 50 de branduri a crescut cu 5,6% față de clasamentul de anul trecut – în linie cu creșterea pe ansamblu a economiei românești (5,9%).
Lasă un răspuns